Schoenen die blauw kleuren

Hebben jullie ook weleens last van schoenen die blauw verkleuren doordat je broek op je schoen afgeeft door de regen?
Ik heb het al eens gehad op de achterkant en ergens bij de veters en ik moet ze eens goed wassen.
Eerder had ik al 1 paar gewassen maar dat blauwe bleef je nog zien.
Misschien moet ik ze met Vanish wassen o.i.d.
Hebben jullie een manier hoe jullie de blauwe vlekken verwijderen?

Groene zeep?

Ik zal het eens proberen met groene zeep.
Zou best kunnen helpen inderdaad, ik hoop 't.

Mijn vriendin had hetzelfde met haar witte ballerina’s. (We zaten in een stortbui)
Maar toen ze na een dagje opgedroogd waren, was het blauwe er allemaal af…

Ja, aan de binnenkant van mijn laarzen een beetje.

Ehm, nee…

Jaaaa, bij mijn witte Nike Air Force :frowning_face: Maar dat is alleen bij donkere broeken gelukkig.

Je moet je broeken ook eerst wassen. Anders kunnen ze nog afgeven (aan je handen bijv.)

Ja ik zou vanish proberen.

@VintageROCKS
Ik denk dat het er toen zo makkelijk af ging omdat haar ballerina’s van een glad materiaal waren.

@SNOZZ
Heb jij het zelf ook eens geprobeerd met groene zeep en hielp het?

de broek in water laten liggen voor een tijdje zodat de verf er verder uit gaat

Ik heb laarzen die waren duur of nou ja duur ze koste 100 euro. Maar goed die kut broeken van mij geven daar dus nu blauw op af. En nu heb ik dus allemaal van die lelijke blauwe dingen op men laarzen. In de wasmachine is niet echt een optie met zo’n laars. Als ik gewoon ga poetsen ofzo ben ik zo lang bezig om het weg te krijgen. Kortom ik baal!

Ja nou ikzelf niet. Maar mijn moeder gebruikt het altijd als vlekken er echt niet uitgaan en het helpt wel ja.

ik heb dat wel een keer met een vest gehad had ik een wit vest gekocht (was helemaal nieuw) en een al wat ouderebroek bleek die af te geven heel dat vest blauw :pensive: na 5 keer wassen was ie weer wit

Groene zeep helpt echt voor bijna alles.
Dus ik zou gewoon groene zeep proberen :slightly_smiling_face:

Vanish Oxi Action. BANG! En het vuil is weg.

hahah dat is cillit bang :stuck_out_tongue:

geeft jouw broek af op je schoenen?

Rare broek heb je dan…

hahaha xD