schoenen aan naar school?

DIT TOPIC KAN WEG!

zulk soort schoenen hebben zoveel mensen bij mij op school,
je kan ze gewoon aandoen hoor

Haha, toen ik die titel zag dacht ik echt van: wtf, schoenen aan naar school? Dat doet toch iedereen? Maar over die schoenen: gewoon doen. Wat kan jou het nou schelen als andere ze lelijk vinden?

Super veel mensen bij mij op school dragen die schoenen. Dus je bent niet de enige.
En als jij ze leuk vind, moet je ze gewoon dragen;)

Gewoon lekker doen (:

okee toen ik alleen de titel las dacht ik wtf je gaat toch niet zonder schoenen naar school :stuck_out_tongue: haha

Die kun je gewoon aan doen hoor :wink: ze zijn heel leuk en bekijk het maar vaan deze kant als mensen je uitlachen zijn ze gewoon jaloers :stuck_out_tongue: Je moet er gewoon schijt aan hebben ik bedoel het zijn gewoon kleurige sandalen waarom zouden ze je uitlachen :open_mouth:

Ik zou het niet doen
want ik vind ze persoonlijk niet mooi

Het maakt toch niet uit wat anderen ervan vinden? Als jij ze maar leuk vind, en ze niet draagt omdat anderen ze leuk vinden.

gewoon doen hoor!

Ik vind ze heel leuk :slightly_smiling_face:
Waarom zou je ze niet aandoen, jij vindt ze toch leuk!

Doe ze gewoon lekker aan! Ik vind het hartstikke leuke schoenen hoor!

OMGGGGGGGGGG mensen kijken naar je schoenen, nou ben je er geweest :O!

Wat maakt het nou weer uit wat mensen denken :’)?

Gewoon lekker aandoen. Iedereen draagt toch sandaaltjes met lekker weer, waarom zou jij dan opvallen?

Ik zou denk ik wel even kijken, vind ze vrij ugly. Maargoed, als jij ze mooi vind, trek je er niks van aan!

Als je trouwens ze niet naar school aandoet, waar wil je ze dan wel naar aandoen?

want stel je voor dat ze je aankijken! dat doen ze ook wel zonder dat je die schoenen aanhebt.

Gewoon aandoen wat je zelf mooi vindt! Daar draait het toch om? Jij moet die schoenen dragen, niet je klasgenoten.

Bij mij op school loopt iedereen ermee je kunt ze rustig aan doen hoor.

Gewoon doen, bij mij op school hebben heel veel kinderen die schoenen aan!

Dingen alleen dragen omdat iedereen op andere scholen ermee loopt is best wel zielig. Als jij dat mooi vindt dan draag je ze toch…