Schoene die geluid maken

Hee,

Ik heb net nieuwe schoenen gekocht, enkellaarsjes met hak.
Nou is het zo dat ze een hard tikkend gekuid maken, wat ik niet fijn vind.
Ik heb dan altijd het gevoel dat iedereen naar me kijkt.
Het geluid van mijn hakken is het zelfde als het geluid dat gewoone hakken maken.
Weet iemand een manier om dit tikken te stoppen, of verminderen??

Xoxo

Andere schoenen dragen.

Nee, het is nou eenmaal zo dat hakken geluid maken. Maar doordat je je er zelf zo van bewust bent lijkt het heel hard.
In werkelijkheid valt het echt allemaal wel mee.

ik vind dat juist wel leuk haha

Doe je ze niet aan. Tikken ze ook niet.

Kun je niet zo’n soort kussentje onder de hak plakken? Ik weet niet of zoiets bestaat of dat je het zelf even moet maken…

^ Hahaha, ik moest meteen aan die stickers denken die je onder stoelpoten plakt zodat ze makkelijker schuiven en de vloer niet beschadigen.

Heel erg bedankt voor alle tips en comments!
Ik heb ondertussen al een oplossing gevonden.
Voor de mensen die hetzelfde probleem hadden als mij: Bij deze link kun je een soort anti-slip zooltje kopen die je onder je kan kunt plakken en ook het tikken tegen gaat.

Thanx!

Dit.

Maar die ‘stickers’ zijn alleen voor de zool toch, niet voor de hak. Zo is het probleem nog niet opgelost…

Aii even off topic: ik was een keer te laat in de les (ortho) en mijn klas zat in een collegezaal en ik had zon schoenen aan. Moest ik eerst zo’n ijzeren trap oplopen en de deur stond open en iedereen keek (presentatie was bezig) en toen moest ik eerst helemaal naar boven lopen (collegezalen lopen schuin) om naar de leraar te gaan :0

Kan je makkelijk bij de eerste de beste schoenmaker vragen, zij vervangen dan het tipje voor je.

op je tenen lopen :’)