schoen ontwerpen

Ik moet voor mijn toelating 12 januari voor Fashion Design op de HKU een paar schoenen ontwerpen. Het moet ook uitgevoerd worden en door een mens draagbaar zijn.

Mijn schoen is al af, maar wat zouden jullie maken. En ik zit niet te wachten op zulke reacties als jullie voorgangers, wat dat is mijn bedoeling helemaal niet.

ehh… jij moet toegelaten worden op die school door je eigen ideeen.

Jhh,

idd. :pensive:

xx

zoek plaatjes op internet en combineer een aantal schoenen met elkaar en maak er 1 schoen van!

succes

jou stylo laten zien door middel van je schoenen. ik ga je niet helpen

ik help je wel een beetje.
En waarom?
omdat nike en Reebok zooi dat ook van groentjes afhalen en van andere merken :cold_sweat: En gun je een ander niets? :slightly_smiling_face:
Wat moet je hebben? Een Sneaker hak?
en je eigen smaak of iets aan verbonden?

Oh tof, ik moet de 16e voor Grafisch Design =)
Oke nutteloos, maar iig succes ^^

je eerste opdracht, je school is nog niet begonnen. en dan begin je zo?

misschien kun je beter iets anders gaan doen, als dit je al niet lukt.

en dit zeg ik niet om gemeen te zijn, maar voor je eigen bestwil

Ja, ik ben bang dat de anderen wel gelijk hebben.
Misschien moet je gewoon even inspiratie op gaan doen?
Ga buiten rondlopen met muziek op je oren ^^

wij gaan jou huiswerk toch niet doen ;p
en het lijkt me trouwens extra leuk om het zélf te doen.

Onze opmerkingen zijn niet gemeen bedoeld dus vat het niet verkeerd op…
Maar uiteindelijk moet jij worden toegelaten en je diplama halen en zelf je dingen doen dus is het beter als je nu al goed begint zadat het later makkelijker gaat.

Ik heb al een schoen gemaakt, ik was eerder benieuwd naar ideën die andere hadden. Zo van, gooi het in de groep. Maar laat maar, schijnbaar ligt het niveau hier op die van een 12 jarige. Daar voel ik me met 18 jaar niet zo in thuis. En nee hoor, dit is ook niet gemeen of verkeerd bedoelt.

dat je al een schoen had gemaakt, kun je niet zien aan je beginpost. dus dan kan je verwachten dat mensen dit soort opmerkingen gaan maken.

nou het is toch wel zo?
jij moet doorgelaten worden met JOUN ideen niet door een paar meiden van girlscene… straks zit ik hier een ontwerp voor jou te maken? en word jij daardoor doorgelaten? zouden ze mij eerder meoten doorlaten tog…

Ik zal wel eens even mijn idee zeggen… dan heb je er in ieder geval 1 serieus idee bij :stuck_out_tongue:

Ik zou een standaard hak maken, en daar dan een soort van henna versiering opmaken. Of eentje met wat strikjes erop.
Als een laars zou ik een soort uggs maken denk ik.
Als sneaker… hmm. Zo een hele felle in alle kleurtjes, jaa t is niet origineel weet ik :slightly_smiling_face:

Een soort combinatie van bootschoentje/pump heb ik altijd al tof gevonden.
Maar heb het helaas nog nooit in de winkel gezien xD

Wat heb je uiteindelijk gemaakt?
Ben wel nieuwschierig naar je resultaat :grinning: