Schoen met rode figuurtjes zwart maken.

Oké, de titel faalt.

Maar…ik heb deze schoenen, van 50 jaar geleden:
Oke, ik kan geen plaatje vinden. Ehm…slip ons van criminal damage met ehm…rode stipjes en doodshoofdjes.

Nou, dat vind ik best wel fucked up lelijk. Dus wou ik ze zwart maken, zodat ik ze nog een soort van kan dragen naar festivals en feestjes etc.

Dus, ik met stiftje eroverheen. Maar, die plaatjes die glimmen dus als het ware. En het word wel zwart door de stift, maar de ‘glim’ blijf je erdoorheen zien, ook al ga ik 800x met m’n stift erover heen.
Dus de vraag is eigenlijk of ik dit mat kan krijgen?

Alles eraf punniken, ofso?

Matte nagellak? Ik zou het niet weten anders :stuck_out_tongue:

Ik kan de plaatjes er niet afhalen, en nagellak lijkt me niet zo chill als het eraf gaat bladderen eigenlijk :’)

Bedankt voor de reacties

misschien eerst een soort van grondverf… :slightly_smiling_face:
ik zou het niet weten eigenlijk. zijn ze van textiel?

Koop zo’n spuitbus verf?

Uhhmm matte autolak in zo’n spuitbus?
Die kan je bij de Halfords kopen, wij hebben onze ventilator er mee zwart gespoten. en het dekt heel mooi. Weet niet of dat op schoenen ook zo is. En ik weet nog dat ie vrij prijzig is, eurotje of 12 voor zo’n bus geloof ik.

Ja en bij de hema heb je ook spuitbussen voor 6.95… weet niet of die goed daarvoor zijn :’)?

Nja ik kan wel een spuitbus verf kopen, dat is wel een goed idee. Maar ik dacht dat de stof dan heel hard werd en als ik erop loop dat het stuk gaat?

Ze zijn gewoon van textiel ja…canvas oid.

heb hebt ook schoenverf of hoe dat heet. kijk is bij de schoenmaker

Weet je, ik denk dat je voor de prijs die je kwijt bent aan een spuitbus/verf beter gewoon een paar zwarte gympies kan kopen.

Oh schoenverf zal ik eens naar kijken dan.

En het is niet per se dat ik zwarte gympjes moet, maar ik denk als ze dan toch niet aan doe dan probeer ik er wat leuks van te maken wat eventueel nog wel draagbaar is. Wil er ook niet veel geld aan uitgeven eigenlijk.

Thanks again.