Schoen bij Alysa mode.

Heeft iemand een aanfoto van deze schoen, of iets wat erop lijkt? Hij heet Reese Kaki van Alysa Mode.

http://www.alysamode.nl/images/product/thumbnail_b-038_kk.jpg

Alvast bedankt!

Niemand? :grinning:
ben een beetje ongeduldig

Waarom wil je een aanfoto van een schoen? De vorm etc. zal dr nie van veranderen als iemand hem aantrekt.

Idd, ga zelf even naar de winkel en trek hem aan :’).

Alysa mode heeft toch niet toevallig een winkel in een bepaalde stad dacht ik? en ik wil een aanfoto omdat ik wil kijken hoe hij staat! En/of hij goed te combineren valt, dat soort dingen. :grinning:

alysa mode heeft wel twee winkels geloof ik, staat op de site waar.
En die schoenen kan je met alles combineren, onder een spijkerbroek, jurkje met panty/legging of zo’n chino(zo noem je dat toch :$) combineermogelijkheden genoeg!

Offtopic beetje
maaar Merel jij had toch ook 2 schoenen besteld bij Alysa Mode?
Binnen hoeveel dagen waren ze bezorgd?
ik heb Robin en lotte besteld

Uhm ik had ze vrijdag 5 nov. besteld en ze werden op maandag 8 nov. verzonden (gevonden na wat zoeken in mijn mail) dat is gewoon netjes op tijd aangezien er een weekend tussen zit. Alleen omdat er telkens niemand thuis was kreeg ik ze wat later omdat de post ze niet af kon leveren, toen baalde ik wel flink.

@ blackbird

Wacht je nu nog op die schoenen dan?!
dat zou wel heel erg aso zijn, na een maand :open_mouth:

Ik denk dat ik ze gewoon ga bestellen, jullie hebben gelijk, ze vallen wel gemakkelijk te combineren!

Neee ik heb die schoenen alllang :’)

Trouwens de H&M is pas aso, moest ik 4 maanden wachten op een broek en een topje! Maarja t scheelt dat het niet zo dringend nodig was ;p