Schisis

Hallo,
Ik ben en meisje met schisis aan allebei de kanten van mijn lip ik ben nu 13 jaar maar door die schisis ben ik zo verschrikkelijk onzeker omdat toen ik klein was ( nu nog steeds ) er mee werd gepest of raar werd na gekeken en ik heb echt een dikke neus en ik voel me soms zo erg kut dat ik wil weglopen maar ik ben zo zwak dat ik het niet durf en ik voel me echt ongemakkelijk bij jongens en heb best wel moeite met maken van vriendinnen Goede vriendinnen
:nauseated_face:

Wat vervelend zeg! Zijn allemaal dingen die bij de pubertijd horen, je komt er vanzelf achter hoe het allemaal werkt :slightly_smiling_face:
En over de schisis: kun je daar niet aan geopereerd worden?

@kaBoom
Ja tuurlijk maar toch is het nog zichtbaar en een neuscorectie mag pas op je 18e volgens mij
Maar voorderest bedankt

ik heb het even opgezocht maar het is een soort hazenlip ?

Vervelend voor je! maar leer vn jezelf te houden… je ziet eruit zoals je er uit ziet… en daar kun je weinig… eigenlijk niets aan doen. Het zal vast lastig zijn… maar probeer je nergens van aan te trekken!

& als je dan wat zekerder over jezelf word is het misschien ook makkelijker om vrienden te maken en met anderen te praten enzo…

naja succes! :slightly_smiling_face:

Dankjewel

Ik heb het ook, maak je niet druk, je moet vooral niet denken dat je ‘anders’ bent, want dan is iedereen ‘anders’. Iedereen heeft wat moet je maar denken !

Als je 13 bent is het normaal om over zulke dingen onzeker te zijn, maar over een jaar of 4/5 zul je er blij mee zijn en merken dat het geen rare dingen zijn. Ik hoop natuurlijk dat je die openbaring al eerder krijgt, maar geloof me, ooit ga je het accepteren en is het mooi.