Schipholoutfit

haha ik snap wat je bedoelt:)
gewoon (baggy) jeans (als hij maar lekker zit), gympen, leuk en lekkerzittend vestje, misschien leuk kleurtje nagellak en nonchalant staartje. ik zou het niet té doen, met ‘simpele’ dingen kun je er ook leuk uitzien

Iets warms, een joggingbroek ofzo. Dat kun je best combineren met een leuk shirtje :slightly_smiling_face: Als ik jou was zou ik ook een vest/trui meenemen want in het vliegtuig altijd heel koud. Niemand op schiphol geeft trouwens ene fuck om wat je aanhebt. Iedereen daar wil zo snel mogelijk op vakantie/ naar huis :slightly_smiling_face:

eeeeeeeuhhh… Iets simpels?
En dan ga jij alleen naar Tenerife, ik ga in de zomervakantie naar Australië. Dat betekent twee dagen in het vliegtuig zitten terwijl jij er waarschijnlijk nog geen 4 uur in zit.
Maar trek iets aan wat jij lekker vind zitten, iets waar jij jezelf goed en leuk in voelt.

En inderdaad, sieraden zijn echt heel onhandig. je moet alles weer afdoen als je door die stomme detectiepoortjes heen moet.

kijk wat de sterren dragen; trainings kleren haha XD
dikke zonnebril, platte schoenen (DUH) en je starbucks.
maak foto’s

lol

lol

dubbel

Starbucks is toch niet heel cool ofzo? Het is koffie.

Maar goed, ik weet niet of je al eerder hebt gevlogen. Maar het is koud in het vliegtuig en op schiphol is het ook niet overal een lekkere tempratuur. Doe gewoon een spijkerbroek aan met een wit shirt en daarop een leuk vest (adidas als je die leuk vind, of gewoon een gekleurde weetikveel).

Als je nog nooit gevlogen hebt, doe alsjeblieft iets makkelijks en comfortabels aan. Als je erachter komt dat je luchtziek bent en je hebt een rokje aan, dan ben je niet blij, ik spreek uit ervaring.

Ik maakte een ‘hmpfwgggg’ geluid hiervan. :'3

Maakt niet uit wat je aantrekt, als je een Starbucks beker in de hand hebt shine je sowieso. HAHA

Ik heb echt een standaard reisoutfit, heel genant eigenlijk, ik heb dat altijd aan als ik op vakantie ga.
Het is een lichte spijkerbroek die een beetje los zit, een blauw shirtje en een grijs vest.

Hartstikke leuk en aardig om een superleuke outfit aan te hebben, maar die zijn meestal niet echt praktisch en zitten vaak niet lekker.
Kies voor een lekker zittende spijkerbroek een leuk topje en een makkelijk vestje erover.

Precies

gewoon een lekker zittende broek, met (als je die hebt) uggs, omdat het nou niet echt warm is in het vliegtuig meestal… en een leuk/lekker vest of trui met daaronder een leuk shirtje zodat als je het warm hebt je het ook nog uit kan doen! haha succes !