Schiphol 's nachts open?

hee, ik had een vraagje, weet iemand of die winkeltjes na de douane 's nachts open zijn? of iig die boekwinkeltjes? anders moet ik me namelijk zo vervelen in het vliegtuig… :flushed:

Ik denk het eingelijk wel, maar misschien kun je op de site kijken van schiphol, of stuur ze een mailtje.

''Uiteraard zijn we 7 dagen per week geopend. Alle See Buy Fly winkels zijn dagelijks anderhalf uur voor vertrek van de eerste vlucht geopend.

Een half uur voor vertrek van de laatste vlucht van de dag sluiten alle winkels.’’
http://www.schiphol.nl/Re…ContactOpeningstijden.htm

Ik heb wel eens 5 uur 's nachts moeten vliegen, dus was er 3 uur 's nachts… Nou, de Starbucks was open en die grote drogisterij, heel misschien die boekwinkel maar de rest zat gewoon dicht :'D
Was echt balen… Heb een uur lang aan m’n koffie gezeten.

hmm, oke dankjewel!
ik wou gewoon nog even wat tijdschriften kopen voor in het vliegtuig ofzo…

De burger king was om 04.30 open :relieved: hahaha

Koop van te voren tijdschriften bij een boekenwinkel in de buurt. :slightly_smiling_face: En ga als je op schiphol bent gewoon ergens rustig zitten en lekker wat eten of drinken.

Huh, je vervelen in het vliegtuig? Bedoel je niet op het vliegveld haha?

Wie wilt er zo laat nog werken, haha?

Maar ik heb nog nooit gevlogen dus up voor jou.

na de douane wel, plaza niet.

Lijkt mij wel. Ze willen het wel zo comfortabel mogelijk maken voor de reizigers denk ik, maar ik weet het niet zeker

Na de douane wel, moest laatst om 5 uur 's morgens vliegen en na de douane was alles gewoon open geloof ik

maar ik denk dat je het sowieso eerder moet kopen, zal vast wel duurder zijn op schiphol.

Dat is allemaal nog gewoon open. Ik heb twee weken geleden om iets van 5 uur 's nachts moeten vliegen.

haha dat vroeg ik me dus ook af.
vroeger keek ik daar niet naar.

All I know is dat de McDonalds in ieder geval dicht is. Toen we op Rome-reis gingen hadden we het geniale idee om in de mac te gaan ontbijten om half 4 ´s ochtends, maar hij was dicht. <_< up voor jou dus!

achter de douane is het juist goedkoper, daar is alles tax-free.
ik heb daar dat diesel luchtje gekocht en die is in de winkel 77 ofzo en daar 52. :'D

Anders moet je het even googlen?

En idd ik had een Burberry luchtje gekocht, en die was in de winkel 62 en daar 50. (:

Juist niet hè =_=