Schimmelnagels?

[i][b]Heemeiden,

Ik heb hier echt heel lang over nagedacht of ik het moest zeggen en ik doe
het toch wel want ik heb er best wel last van:
Ik heb al best lang, ongeveer 5 jaar twee schimmelnagels aan mijn teennagels.
Ik vind het echt heel vies en de dokter zegt dat het eruit groeit
terwijl het dat echt niet doet.
Met zwemmen, of LO durf ik nooit mijn sokken uit omdat ik bang bent
dat mensen er wat van zeggen…
Ik ben een paar keer naar de pedicure geweest en toen zeiden ze
dat het weg ging of niet doorgroeide terwijl het echt gewoon door
groeide enz,
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen, want ik zit er best wel mee??

xxx[/b][/i]

nog een keer naar de pedicure gaan, een andere.

Wow ineens 3 topics die over nagels gaan haha dat viel me op. Maar goed misschien moet je geduld hebben, want als de pedicure + dokter zeggen dat het zal doorgroeien of weg zal gaan dan zal het toch wel zo zijn. Misschien kun je ook nog is langs de huisarts gaan?

Of om het te verbergen kun je nagellak doen op je teennagels.

Maar ik heb al 5 jaar!
Ja, ik ga ook nog wel ff een keer naar de dokter en dan kijk ik
wat ze nu weer zeggen ,haha

Oke moet je doen! En lees bovenstaande reactie tot die tijd kun je het gewoon verbergen met nagellak. Succes!

^ oke die zag ik niet! Ga ik wel doen bedankt!

Ik heb dit vroeger ook heel lang gehad. Ben toen naar de dokter geweest en na allemaal zalfjes geprobeerd te hebben moest ik pillen die niet heel goed voor je zijn. Maar ik ben wel mooi van die lelijke kut nagels af. Ze zijn weer helemaal normaal geworden.

Ik geloof niet dat een schimmel nagel uit zich zelf weg kan gaan. Zeker niet als je het al 5 jaar hebt. Het wordt juist alleen maar erger als het niet behandelt wordt. Misschien een andere dokter ?

^Oke, ja zeker na die vijf jaar, haha. Weetje nog wat voor pillen het waren?

Ik weet de naam niet meer. Ik zal even aan mn moeder vragen of zij het nog weet xD

Ik heb daar pillen voor gehad en ben er nu vanaf. De kuur heeft zo’n 3 maanden geduurd. Maar dat kan ook langer als je het erg hebt.
De pillen die ik had, hadden wel invloed op mijn menstruatie. Ik kreeg ze veel later (2-3 dagen) dan normaal.

Ik wil je niet bang maken, maar mijn moeder loopt al 20 jaar met schimmelnagels rond en niets heeft voor haar gewerkt, ook die hele sterke pillen niet. Na een aantal jaar heeft ze het opgegeven en nu gaat ze gewoon eens in de zoveel tijd naar de pedicure om het allemaal bij te laten werken en doet ze er maar nagellak op.
Ik snap dat het heel vervelend is, en eigenlijk is het ook raar dat er tegen iets simpels als een schimmelnagel geen échte remedie is, of in ieder geval geen gemakkelijke; maar bedenk je wel dat het eigenlijk ook geen kwaad kan en het vooral een esthetisch probleem is.

Hoe dan ook; succes!

Bedankt allemaal!

Mijn vader had trouwens ook vreselijke schimmelnagels op al zn tenen. Echt heel vies maar die pillen hebben voor hem ook geholpen dus je kan het wel proberen.

Je kan gewoon aan de dokter vragen naar pillen voor schimmelnagels dan weet ie denk ik wel wat je bedoelt.

^Okee, ik vraag het wel ff aan mijn moeder of ze een afspraak maakt :slightly_smiling_face:

Je hebt ook van die stiften om het te kleuren ofzo, van de reclame! Iemand die ik ken had ze volgens mij en daarbij hielp het wel!

Ik hoop dat er iets voor je gaat werken (:

Ik lees alleen maar negatieve dingen over die stiften. Misschien werkt het als het nog beginnend is ofzo maar ik denk niet op nagels die al helemaal heen zijn. Maar goed je kan het altijd proberen :stuck_out_tongue:

Je nagels lakken?

Bij mij heeft de anti-biotica ook niet geholpen. Ik doe er ook nagellak op. Ik heb het trouwens ook op twee nagels (allebei heel erg), alleen het slaat nu ook over op een derde nagel (die begint een beetje wit te worden). Ik ben er echt klaar mee, heb al drie van die anti-biotica kuren gehad. En tig zalfjes. Mijn vader is er wel vanaf gekomen met die anti-biotica kuur dus ik snap niet dat ik er niet vanaf kom? Misschien moet ik maar eens naar de pedicure gaan dan?

^ja, ik ga mijn nagels ook lakken. Maar ik wil er graag voor altijd vanaf.
Over die stiften had ik gelezen, ja maar niet zo positiefi nderdaad. Maari k ga wel even naar de dokter.