Schimmelinfectie

Jaaa, daar ben ik weer…
Afgelopen week had ik een schimmelinfectie waar ik inmiddels voor behandeld ben. Helaas heb ik 't doorgegeven aan m’n vriend.
Omdat ik het idee had dat 't van zo’n vaginaal bij de kruidvat niet overging, heb ik bij de huisarts een pilletje gekregen die ik oraal in moest nemen en voilà, het was/is weg.
Mijn vriend daarentegen moet een zalfje smeren, maar meneer heeft niet gevraagd aan zijn huisarts voor hoe lang en eventjes bellen schijnt blijkbaar heel moeilijk te zijn, haha…
Nu de vraag: heeft een van jullie ervaring? Hoe lang moest jouw vriend smeren?

Vervelendste “soa” die je lichaam zelf kan kweken hoor…

Kan bij iedereen anders zijn. Toch eventjes de apotheek/huisarts bellen!

Edit: Ik krijg meestal een op mij gebaseerde bijsluiter erbij. Hierin staat hoe lang ik het moet gebruiken en waarom, of het kan met mijn andere medicijnen, de bijwerkingen, etc. Zit er bij hem helemaal niets van een bijsluiter bij? (kan me dit bijna niet voorstellen)

Net zo lang totdat het product op is? Of is het echt enorm veel?

ik zou het zeker een week smeren, als het dan nog niet weg is, neemt hij best zijn telefoon uit zijn broek ipv zijn lul :slight_smile:

Er moet inderdaad haast iets van een bijsluiter bij zitten, anders betrouwbare site raadplegen of beter nog: de dokter toch echt bellen.

Volgens hem niet. Hij zegt dat 'ie maandag gaat bellen… Ik vind 't ook maar vaag allemaal, maar heel simpel: voorlopig geen seks dan :stuck_out_tongue:

Sinds de eerste keer dat jullie schimmelinfectie hebben gekregen, hebben jullie 't sindsdien vaker gekregen?

Bedankt voor de tips in ieder geval!

Het is wettelijk verplicht dat er bij een medicijn een bijsluiter moet zitten, dus ik kan me niet voorstellen dat deze er niet bij heeft gezeten. Laat hem nu nog de dokter bellen, hij stelt het veel te lang uit, en bel anders zelf eventjes!

Moest hier eventjes om lachen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar ik zou ook wel dit advies geven, neem beter het zekere voor het onzekere en zorg ervoor dat hij zo snel mogelijk belt!