Hee allemaal, ik heb sinds een paar dagen ontzettende last van jeuk daar beneden. Nu heb ik vorige week voor de eerste keer seks gehad (zonder condoom, heel dom ik weet het) maar sindsdien heb ik steeds een jeukerig en branderig gevoel. Ik heb ook erg gebloed na de seks en het deed erg veel pijn.
Ik heb al wel een miconazolcreme in huis gehaald, maar ik twijfel of dit echt gaat werken. Ik heb op internet veel gelezen over schimmelinfecties maar ik weet niet wat ik nu het beste kan doen. Ik gebruik de creme nu 1 dag dus ik weet nog niet of het echt zal werken of niet. Tot nu toe is er nog geen verlichting van de jeuk of het branderige gevoel.
Ik ben overigens wel aan de pil, daarom dacht ik dat zonder condoom wel zou kunnen. Super dom achteraf, want nu heb ik het onveilig gedaan en heb ik een schimmelinfectie. Ik had geen relatie met de jongen waarmee ik het gedaan heb, maar we zijn heel lang exclusief geweest. Uiteindelijk hebben we toch besloten dat het beter is om geen relatie te nemen omdat er van beide kanten geen verliefde gevoelens waren. Maar nu heb ik dus wel een beetje spijt dat ik seks met hem gehad heb, want ik hoopte dat het nog wat kon worden. Hij weet niet dat ik nu een schimmelinfectie heb, want we hebben geen contact meer gehad sinds we “uit elkaar” gegaan zijn. Moet ik hem dit nog vertellen? En heeft iemand tips wat ik nog meer kan doen om zo snel mogelijk van de infectie af te komen?