schilfertjes in haar HELP!

Ik hoop echt dat iemand me hier mee kan helpen, want ik weet echt niet wat ik moet doen…
Ik heb dus altijd wel al last gehad van pelletjes in mijn haar, maar ik gebruik al een hele tijd anti-roos shampoo van hetzelfde merk (ongeveer een jaar al) en ik had daardoor geen pelletjes maar, maar sinds een week heb ik er dus WEER last van…Ik weet echt niet hoe het komt, ik draag mijn haar sinds kort wel vaker op een paardenstaart…Heeft iemand tips, want ik voel me echt lelijk zo

Wat bedoel je met pelletjes…?
Schilfers?

Wat zijn pelletjes?
Velletjes/schilfertjes?

Ik weet niet waar jij aan denkt bij pelletjes, maar ik denk dan aan het pellen van een mandarijn en dan die schil dus ik weet niet wat ik me hier bij moet voorstellen

Ja ik ben Belg, ik bedoel dus schilfertjes

Ik klikte ook alleen hier op omdat ik wilde weten wat pelletjes waren (’:
Precies toen werd het aangepast naar schilfertjes.

Ik heb gehoord bij de kapper dat er na een tijd gewenning optreed, dus je zult een tijdje een nieuwe shampoo moeten proberen om vervolgens weer terug te stappen op degene die je nu hebt :wink:

Oh ok, moet ik dan een andere anti-roos shampoo gebruiken of deze keer een gewone?

up

Ik denk een andere anti-roos shampoo.

Ik heb precies het zelfde probleem. Gelukkig zijn ze bij mij niet zichtbaar. Mijn moeder doet tijdens het wassen van mijn haar altijd appelazijn in mijn haar. Het klinkt smerig maar werkt. Je moet de appelazijn er wel weer uitspoelen.

Head&Shoulders shampoo… of gebruikte je die al?
En probeer er niet aan te zitten, door er aan te zitten of te krabben wordt het alleen maar erger.

Wij hebben geen appelazijn helaas :frowning_face:

ik heb dit ook, gewoon je haar om de dag wassen denk ik, helpt bij mij wel iig

Koop je die toch :slightly_smiling_face:
Zo heel duur is dat niet.

Ja, ik was het zelfs elke dag (ik weet dat dit niet goed is, maar mijn haar wordt anders ongelovelijk vettig). Maar het probleem is dus dat ik sinds een paar maanden er geen last meer van heb gehad, en dan nu plots weer wel

Jouw moeder wast jouw haar?

En inderdaad switchen naar een andere antiroos shampoo, verder kan ik ook niets bedenken

Het wordt JUIST vettig als je het vaak wast!

Ja, dat weet ik, maar anders wordt het nog vettiger.

ik haat het als mensen dit zeggen

OT: ik zou een andere anti-roos shampoo kopen (van een ander merk)