Schildklier

-

jah in mij familie denken ze ook dat ik dat heb, ofso ikweet ni precies als je snel werkende hebt blijf je dun,

ik eet zoveeel, maar wordt ni dik :expressionless:

Ik wil een snel werkende xD Maar volgens mij heb ik gewoon een normaalwerkende.

Ik heb het zelf niet (niet dat ik weer)
Maar me zus heeft het en me moeder heeft het ook.
Toen me zus het nog niet wist dacht iedereen altijd dat ze anorexia had omdat ze zo dun werd (terwijl ze vroeger niet de magerste was) maar het was dus met die schildklier)
Maar het is niet erfelijk hoor volgends mij dat hebben de doktoren altijd verteld tegen me zus.

misschien heb je er niks aan dus zie het dan maar als een upje

ik eet heel veel, word niet dik. maar mijn schildklier is normaal. ook raar :grin:

Mijn opa heeft een snelwerkende schildklier, mijn vader heeft een veel te snelwerkende schildklier en ik heb ook een snelwerkende schildklier.

Een normaal werkende.
Maar mensen met een snelwerkende hebben na hun 20-30ste meestal een uitbarsting =]

Mijn zusje heeft ook een te langzaam werkende. slikt elke ochtend een pilletje, moet soms bloedprikken en langs voor controle :slightly_smiling_face:

Ik word niet dik, ben er wel blij mee. Al probeer ik nog wel gezond te blijven door gezond te eten en door te sporten.

Ik eet enorm veel maar blijf op ondergewicht (oké, soms wel soms niet, schommelt) maar volgens mij heb ik daar geen last van.

Alleen kwam ik een keer bij de dokter voor constipatie en toen ging hij mij vragen stellen. ‘Ben je tevreden met je lichaam’, ‘Hoeveel eet je’. OMG, ik heb geen anorexia =/

-