Schilderij School/Opening

Onze school is pas helemaal verbouwd en opgeknapt en het wordt donderdag geopend. Nu ga ik tijdens de opening een schilderij maken op school met acrylverf. Het is de bedoeling dat het met het thema ‘‘school’’ en/of ‘‘opening’’ is. Normaal gesproken zit ik echt vol met ideeën maar hierbij loop ik gewoon ontzettend vast. Een vriendin van me gaat er ook een maken en die had een geweldig idee maar ik moet dus ook nog wat.

Hebben jullie misschien soms nog ideeën? Ik wil de onderwerpen niet te letterlijk nemen, maar alle tips en ideeën zijn welkom! :slightly_smiling_face:

hoe heet jullie school?
als jullie school bv. de beatrixschool heet (ik zeg maar wat) kan je bijvoorbeeld een schilderij van koningin beatrix maken of iets anders koninklijks .
x

Bedankt voor het idee. (: Maar dat was juist niet wat ik wou doen eigenlijk.

Iemand anders nog een idee?

ik heb voor je op weheartit gezocht maar daar vindt je alleen maar slechte dingen over school :’)

misschien schilderen hoe de school is (vanbinnen of igg waar het geopend is) en dan met zo’n lint om door te knippen… maar dan bijvoorbeeld t kussentje waar de schaar op ligt (zoals in films :p) vervangen door een boek en zo allemaal kleine dingetjes vervangen voor iets wat echt bij school hoort…

Ah ik ken het, het is lastig wanneer het ineens ook zichtbaar zal zijn voor allemaal andere mensen xD Het is natuurlijk leuk als het blijft na de opening, dus misschien iets thematisch voor op de muur, ‘gewoon leuk’?

Deze vond ik wel leuk [x]. Maar dat is direct op een muur en typisch voor buiten bij het fietsenhok (wel leuk!)

[x] Zoiets kan je ook doen. Ik vind het echt geniaal, dat men zelf iets kan invullen. Wat je precies erboven kan zetten weet ik niet maar misschien verzin je wel wat leuks. ‘The good parts about school’ bijvoorbeeld.

Oke het is geen schilderij, maar misschien kan ik je op ideeen helpen.