Schilderij New York thema

Ik ga mijn kamer pimpen in New York thema. Dan wil ik veel zwart-wit-rood gebruiken :slightly_smiling_face: Nu ga ik gewoon op een simpel doek een zwarte tekst verven, nu zit ik dus te twijfelen. Zal ik:

‘‘Cause tonight we are V.I.P.’’
‘’ Black is more than a color.’’

Of hebben jullie nog ideeën? ( Ik weet niet of mijn Engels zo goed is, ik zoek hem nog even op op Weheart it <3 )

Gewoon iets simpels als I :heart: NY :’)

Edit: Misschien kan je ook het vrijheidsbeeld zwart wit op canvas afdrukken ofzo.

Hmmm… kan. Ik wil liever echt een zin, maar toch bedankt voor je idee :slightly_smiling_face:

Ohja! Is dat duur? En waar kan dat?

Nice! Ben je al eens in New York geweest?
Wat ga je eigenlijk allemaal doen verder in je kamer.
Miss kun je daar dan ook de tekst op baseren. Want NY is natuurlijk
meer dan een luxe stad.

Haha nee, helaas niet… met mijn 12-jarige leeftijd :stuck_out_tongue:

Ik wil graag bij de kringloop dingen kopen en dan pimpen, dingen met Marilyn Monroe, de moeder van mijn BFF heeft 7 van die schilderijen en dan staan er allemaal straten wat samen New York vormt met letters. :slightly_smiling_face:
Een groot kleed en kaarsen, gewoon leuke sfeer <3

Haha, komt vast goed. Ik ben 15 en ben er dit jaar ook geweest, nooit verwacht trouwens.

A oke, leuk, bij de xenos hebben ze een grote (foto?, denk ik) met times square en een yellow cab. Misschien is dat ook wat?
En tja, anders kon je foto’s gebruiken. Wat dacht je van starbucks. Die vind je echt overal in New York (56)

Bij Xenos hadden ze ook allemaal meubeltjes met New York dingen!En bij Leen Bakker een New York schilderij (bij Expo ook, maar wel wat duurder… (en mooier)) En misschien iets als ‘New York is more than just a city’ ofzo? haha geinspireerd op @lovethelookgirl :wink:

Lovethelookgirl#
Ja, dat Starbucks idee is echt gaaf! Bedankt :slightly_smiling_face:

Nora1997#
Ik was laatst bij de Xenos en ik zag van die Coca cola onderzetters, ik vond ze zo leuk :slightly_smiling_face: Ook bij de action heb je een rietjesblik van Coca Cola. Als je daar van die glazen van cola bij zet, past denk ik ook wel? <3
Ook nog bedankt voor de tekst, ik vind de tekst wel inspirerend!

Uppie :grinning:

Up :astonished:

@nora1997 Haha, leuke tekst !

Ga je ook gebruik maken van muurstickers?

‘‘New York’’ googlen ter inspiratie?

Ik vind die zinnen echt niks te maken hebben met New York eigenlijk :’)
Ik zou een simpele skyline schilderen:

http://www.mrbigben.com/Travel%20website/NewYorkSkyline.gif

Dit, maar dan zonder de tekst, en het oranje wit/grijs.

Ik weet het, maar ik vond die 2e er wel bij passen, als ik alleen maar zwarte tekst ga doen.

Ik vind die tekst juist wel cool, moet ik alleen wel witte verf hebben xD

Ik zou inderdaad echt even langs de Xenos gaan, hebben ze heel veel new york spulletjes! Heeft mijn zus namelijk ook. =) En ze heeft zo’n grote fotolijst met allemaal kleine fotolijst zegmaar, en dan heeft ze foto’s laten afdrukken bij de hema, met allemaal foto’s van new york enzo. Ziet er ook leuk uit!

hmmm. lampjes rondom je bed hangen?
voor die zin zou ‘Cause tonight we are V.I.P.’’ gebruiken, die is het leukst <3 !

Alle 2 de ideeën zijn leuk! :3

haha ben blij dat je het een inspirerende tekst vindt! en dat van Cola lijktme echt leuk!! heel veel succes!

upje,
ik krijg ook over een tijdje een nieuwe kamer, ik was van plan om om mijn muren grijs te maken, en op een muur groot NY en op een andere muur zo een muur poster van NY, ik ben nog een beetje opzoek naar spulletjes, ik heb al een prullenbak en opbergdozen, maar ik was eigenlijk opzoek naar nog wat spulletjes.

Iemand ideeen ??
en waar zou je zo een soort beeldjevan het vrijheidsbeeld kunnen kopen ? een beetje goedkoop