schijnt dit door?

Ik heb een heel leuk bikinibroekje gezien, maar hij is wel wit. Nu ben ik erg bang dat hij door gaat schijnen. Heeft iemand dit broekje misschien of ervaring?

Ik denk niet dat een bikinibroek snel doorschijnt…

Volgens mij schijnt ie wel door, als je die foto van de achterkant bekijkt, zie je het witte labeltje al een beetje doorschijnen, ik zou hiermee echt niet in het water durven :slightly_smiling_face:

Normaal gesproken zou een bikini niet door mogen schijnen, alleen is het bij wit wel heel vaak het geval.

Wauw wel een leuk broekje zeg!

Ik zou nooit een helemaal witte bikini durven te dragen aan de onderkant , op zn minst een printje. Ik denk dat als ie nat word, dat ie dan door schijnt maar je kan hem denk ik wel bestellen en als dat inderdaad het geval is terug sturen? - wel kaartje eraan houden natuurlijk enzo gewoon even testen-

De kans is groot dat 'ie doorschijnt ja. Ik heb zelf ook een witte bikini die ik nooit draag omdat hij een klein beetje doorschijnt als hij nat wordt, en daardoor durf ik er niet in te zwemmen. Terwijl het best een dikke stof is.

haha ik heb die heel toevallig! gister nog even aangehad, maar hij schijnt niet door als je hem zo aan hebt. Ik moet hem nog even in bad testen, ik ben namelijk ook bang dat hij doorschijnt. Ik laat het wel weten :’)

Echt? Haha, inderdaad toevallig! Vind 'm echt zooo leuk! Hoop echt dat hij niet doorschijnt :blush: Thnxxx ^^^

Witte en gele bikini’s schijnen vaak door jammer genoeg… :frowning_face:

Ik denk eerlijk gezegt dat de makers hier wel rekening mee houden en dat het dus ook niet zal doorschijnen :upside_down_face:

Was het maar zo.

het is onmogelijk om daar rekening mee te houden want wit schijnt altijd door als het nat wordt. Tenzij het wol oid is maar ga maar eens met een wollen bikini het water in

Oh sorry dames ik heb persoonlijk nooit een witte bikini gehad maar ik ging er van uit. In dat geval als ze er geen rekening mee houden is er wel een grote kans dat het doorschijnt want zoals can u not & spacecat zeggen wit schijnt wel vaak door.

Even in bad gaan en kijken of 'ie doorschijnt!

Bad word hem niet, ik zal vanavond dan écht even onder de douche voor je kijken en morgen de brandende vraag beantwoorden :’)

De stof ziet er bij het broekje dikker uit dat bij het topje. Is altijd wel lastig met wittie bikini’s, ik heb er ook ene die niet doorschijnt; deze heeft ook 2 lagen stof

Oke nou ik heb dus even onder de douche gestaan met mn broekje en het antwoord is kort: hij schijnt door. Je kan niet alles goed zien, maar je ziet zeg maar wel echt 2 van die bil vlekken door het broekje heen als je begrijpt wat ik bedoel. Leuke miskoop van mij dus, ik denk nooit over dit soort dingen na. :hammer:

Echt? Ontzettend balen!!! Ben jij of is iemand anders in je familie creatief? Dan kunnen ze misschien nog een extra laagje in de bikini naaien? :$$$ Echt zo stom voor je!!! :sob::muscle: Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kun je er ook een witte onderbroek onder dragen? Kan heel raar klinken en weet ook niet of het werkt maar misschien is het 't proberen waard? :blush:
Ik vind hem ook echt ontzettend leuk en heb serieus een jaar gezocht naar een leuke bikini (ja, echt waar een jaar lang) en dan dit haha. Ik wil hem eigenlijk alsnog wel kopen en kijken of mijn moeder hem misschien aan de binnenkant kan voeren ofzo :blush:

wat jammer! het is namelijk wel echt een leuk broekje