Schietpartijen parijs

Okee, geen idee of dit hier hoort maar ik wilde eigenlijk wel een topic om erover te praten.
Op dit moment hebben er dus meerdere schietpartijen in parijs plaatsgevonden, meerdere explosies en een gijzeling van een onbekend aantal mensen…
Minstens 18 doden al. Vreselijk allemaal.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/liveblog-doden-en-gewonden-schietpartij-centrum-parijs

Ik zag het op fb inderdaad, echt vreselijk!

Ik hoorde het net op RTL Late Night. Echt heel vreselijk ja…

Oh jeetje het is nu zelfs al 26 doden en er zijn nog gijzelingen wat eng allemaal zeg, zo erg voor die mensen hoop dat het voor hen goed afloopt!

Zag het net inderdaad voorbijkomen, verschrikkelijk …

Ik zag het net voorbijkomen, ze spreken nu over zeker 30 doden…

Heb net ook al 40 gehoord…

Ja echt zo erg, en iedere site meldt iets anders… Het is echt even afwachten en hopen dat het niet erger wordt…

Wow, heftig!

precies.
Ik ben alleen wel zo iemand die liveblogs open heeft staan en elke 5 minuten de pagina refresht :’)

Ongeveer 100 gegijzelde; 35 dood

Ik dus ook, maar daarnet lag bij mij alles eruit dus dat was al meteen even stress.

Er zou een vierde schietpartij zijn. Onbevestigd, dat wel.
En bij het stadion zouden het zelfmoordaanslagen geweest zijn.

Ik zag het inderdaad staan op twitter, echt verschrikkelijk… Ze spreken nu ook van 60 doden.

Ja ik ook en ik heb BBC world news ook aanstaan

Er is zelfs een hashtag voor mensen die een schuilplaats zoeken in de buurt van de aanslagen

ik vind dit echt heftig :c

Blijkbaar worden de gegijzelden 1 voor 1 doodgeschoten…

Ik zag het inderdaad ook op twitter staan, al vraag ik me af hoe ze dat weten opeens. Ik hoop echt dat het niet waar is.

Frankrijk sluit zijn grenzen en het leger is ingeschakeld.