Schietpartij speeltuin Rotterdam

Vandaag rond half drie was er weer een of andere gek die in een speeltuin in Rotterdam die het nodig vond om zijn vuurwapen te gebruiken.

Er is helaas 1 man rond half drie overleden aan een schot…
Waar gaat t heen, eerst alphen aan de rijn en dan weer een schietpartij IN EEN SPEELTUIN!

Wees ajb alert overal waar je bent en overal waar je kinderen ziet spelen op een plaats waar dat niet hoort, wijs ze erop!
Zulke mensen die rondlopen sporen gewoon niet…

http://www.nu.nl/binnenla…-speeltuin-rotterdam.html

het gaat de goeie kant op met Nederland…

waar gaat het heen…

Wtf, dit is echt niet normaal.

OMG hier had ik nog niet van gehoord ik heb echt de rillingen over m,n rug :frowning_face:

Het is ook net 1.5 uur geleden gebeurd, arme man die daar rondliep en toen zomaar werd neergeschoten…

Nog meer redenen om te verhuizen naar een ander land! Niet dat het daar niet gebeurd maar goed.

Heeft die dader ook zelfmoordgepleegd? Of loopt ie nu nog vrij rond? Ik haat zulke mensen echt.

Wtf, al die schietpartijen…

Waar is het voor nodig?

Het is net 1.5 uur geleden gebeurd en dit is t enige wat er op internet staat… verder weet ik er ook niks van…

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er bij ieder akkevietje een nieuwstopic moet worden aangemaakt.
Hoe erg 't ook is.

Belachelijk dat je niet meer veilig in een speeltuin kan zijn overigens.

Het zou best kunnen dat dit om een gerichte afrekening of iets dergelijks gaat, ipv zomaar in het rond schieten zoals in Alphen aan de Rijn.

Aan de ene kant begrijp ik je, maar dit is niet zomaar een akkevietje.
Dit is wel heel wat ernstiger.

Dat zou idd heel goed kunnen maar verder weten we nog niks wat er gebeurd is en waarom en hoe enzoo.

Dit ja.

Jezus, ik heb hier echt geen woorden voor. Waarom zijn die dingen überhaupt uitgevonden??

Waarschijnlijk heb jij mijn topic in Media,Film& muziek gezet.

Dankjewel!, voortaan let ik evv goed op waar ik m inzet!

waar zijn ze mee bezig
het gaat wel op Amerika lijken met al die vuurwapens

Ik word echt bang dat het hier ook gaat gebeuren