Schietpartij Alphen aan den Rijn

''Bij een schietpartij in winkelcentrum De Ridderhof in Alphen aan den Rijn zijn zaterdagmiddag zeker vier doden en zestien gewonden gevallen. Een woordvoerster van de gemeente heeft dat bevestigd. De dader pleegde na de schietpartij zelfmoord.

Er is geschoten met een automatisch vuurwapen. De gewonden zijn naar verschillende ziekenhuizen en opvanglocaties gebracht.

Het winkelcentrum in Alphen aan den Rijn is ontruimd. Ook is een breed gebied rondom het winkelcentrum afgezet. Dat liet een woordvoerster van de gemeente weten.’’

bron: http://www.gelderlander.n…j-Alphen-aan-den-Rijn.ece

Dit is vanmiddag gebeurd. ik hoorde het net op het nieuws en op de radio en vind het verschrikkelijk… woont er hier iemand in Alphen aan den rijn?

Echt ziek. Ziek echt niet normaal die vent.
Ik vind het jammer dat hij zichzelf door het hoofd geschoten heeft. Zo komt hij er veel te makkelijk van af.
Ziek, en echt zielig voor de nabestaande van de overledenen, en voor de gewonden. :C

Heftig! Echt niet normaal dit.

Verschrikkelijk, het is echt nergens meer veilig.

Echt erg. Sowieso 6 doden en 11 gewonden.

Ja en het ergste is nog dat hij zichzelf heeft doodgeschoten. Nu kan hij nooit lijden voor wat hij gedaan heeft…

Ja inderdaad. Schiet jezelf dan gelijk door de kop, maar niet al die andere mensen eerst.

Wat vreselijk,ik heb 3 jaar daar gewoond en ging vaak naar de ridderhof! ):

Echt heel erg ja.
En nee ik woon er niet, wel ernaast en ik ging er eerst ook naar school.

Wow. Heel veel familie van mij woont daar echt erg.

Wat vreselijk… Op de één of andere manier verwacht je dat minder snel in Nederland.

Verschrikkelijk…

Echt ontzettend erg. Hopelijk loopt het aantal gevonden doden niet te hoog op.
Echt onbegrijpelijk. Dan loop je daar zomaar te winkelen, het volgende moment ben je er ineens niet meer…

Dit is gewoon ziek. Maar ik geloof in ‘leven’ na de dood, dus ik hoop dat hij zal boeten.

ik snap dat niet, als je zelfmoord wilt plegen snij dan gewoon je polsen eraf en ga niet zomaar wat mensen doodschieten. :S

onbegrijpelijk

mijn oom en tante + 2 nichtjes wonen daar,

mijn tante en nichtjes kwamen daar net vandaan en toen ze thuis waren gebeurde dat,

Echt heel raar, want ik heb er zelf ook een keer met ze rondgelopen

Er is ook een kind in z’n rug geschoten. Had die vent niet gewoon éérst zichzelf door z’n kop kunnen schieten?

Zo triest… er lopen echt gekken in de wereld ;(