scheve zonnebril

hejj!
ik heb laatst een hele leuke zonnebril gekocht.
MAAAAR nu ik hem thuis nog een paar keer heb gedragen kwam ik achter dat ie scheef zit :S de zonnebril is volgens mij niet scheef…maar volgens mij zit mijn linker oor nét iets hoger dan de rechter waardoor er een klein hoekje/randje van mijn wenkbrauw te zien is? heeft iemand dit ook en wat kan ik er tegen doen?
xx een meisje met “scheve oren” XD

gewoon mee naar de opticien. die kan hem rechtzetten. ik heb het zo vaak dat mijn bril scheef staat (meestal als ik ergens ben tegen gelopen ofzo :see_no_evil:). ik heb trouwens ook “scheve oren” dus mijn bril moet ook altijd aangepast worden als ik hem pas koop.

Achja… niemand is perfect :dancer:

hahah das is wel vervelend

heb ik ook altijd last van! is heel irritant xd

Mijn oren zitten ook scheef. :]
Box.

dat heb ik nu ook… een hartjes zonnebril van de h&m en je ziet niet dat hij scheef zit ofzo maar de ene lens zit zeg maar verder van mijn oog dan de ander…echt balen ;(

had ik ook moet je de pootjes heel voorzichtig hahah maar dan ook echt heel voorzichtig iets verbuigen ik had het eerst ook en toen hadden ze dat in de winkel gezegt!(:

Van de H&M zijn de zonnebrillen sowieso scheef.

OT: Je kan inderdaad heel voorzichtig de pootjes iets buigen. Het nadeel is dat je hem snel breekt. Misschien willen ze het gratis bij de opticien voor je doen, als je even heel zielig doet :’)

ik heb scheve wangen dan, want bijna alle brillen voel ik op mijn rechter wangen op de andere niet als ik lach :stuck_out_tongue:

Hee dat heb ik ook! Op mijn rechterwang voel ik hem wel, op de linker niet.
Maar dat komt volgens mij ook gewoon doordat je scheve oren hebt hoor, dat ie op je rechteroor gewoon wat lager staat.

Same here, is trouwens niet altijd als ik een zonnebril koop. Is wel echt kut :l

haha…BOX! :grinning:
gelukkig ben ik niet de enige :cold_sweat:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha de mijne zitten ook scheef!

Vriendin van me was erop gaat zitten en had 'm ook scheef. Dus ze ging er weer op zitten en toen was hij recht haha.

Maarehm, ik denk niet dat het zozeer aan IEDEREENS gezicht ligt. Bij de H&M en andere goedkopere winkels zijn zonnebrillen vaak een beetje scheef.

Het verschil tussen de hoogte van mijn linker en rechteroor is een centimeter en heb eigenlijk nooit last van scheve zonnebrillen…

Heb ik soms ook. Zwaaaar irritant.
Maar ik heb een niet-scheve zonnebril gevonden (:

heb ik ook last van, maar dat ligt ook of je neus goed in de bril kan (als je 'm opdoet dat ie goed op je neus zit)