scheve zonnebril..

hmm, ik heb tijdje terug (2 maanden ofzo) een paar dingen besteld bij h&m, een jurkje, een zonnebril etc… nou leek die zonnebril wel een beetje scheef te zitten maar daar zag ik verder niks aan… de rest heb ik teruggestuurd omdat het niet paste…

nu na 2 maanden zag m’n ma dat die bril ook echt scheef is, het ene pootje staat echt heel ver omhoog en het is niet terug te buigen ofzo… maar het punt is dus, ik heb geen bon ofzo meer, omdat je die mee moet sturen als je iets terugstuurt…

iemand enig idee wat ik hiermee moet, ik denk niet dat ik hem nog kan ruilen zonder bon en na 2 maanden? hoewel ze natuurlijk wel kwaliteit moeten leveren…

en als ik hem niet kan ruilen, iemand een tip wat je kan doen zodat hij toch recht op je gezicht staat? want dit staat zo stom… alvast bedankt!

Geen idee ;o
Upje dus

Dat heb ik altijd met h&m zonnebrillen!

Klopt ! die zonnebrillen van de H&M zijn écht heel scheef.
ik dacht dat het aan me hoofd lag, maar niet dus ;O.
wel jammer. want je hebt er wel leuke!

haha, ik dacht ook dat het aan mijn hoofd lag! vandaar ook dat ik hem niet gelijk had teruggestuurd xD

Denk niet dat je hem nog kunt terugsturen, misschien zou je in de winkel langs kunnen gaan? Wel jammer!

Jammer, maar te laat. Ik werk er, je zou contact op kunnen nemen met de klantenservice. Maar als je naar de winkel gaat heb je geen schijn van kans.

Ik denk ook niet dat je kans maakt