Scheve wimper

Ik heb nu al een tijdje last van een soort 'scheve wimper. Als je in de spiegel kijkt, en dan het rechteroog, en daarvan de meest rechtse wimpers. Die staan in een soort half rondje, niet naar boven, maar naar de zijkant en veel lager dan de anderen.
Dit is een beetje vaag :stuck_out_tongue:, maar ik kan het niet beter uitleggen. Het is echt heel irritant, want als je mascara op doet dan zit het daar dus ook en dan valt het nog meer op. Net alsof het half uitvalt ofzo, ik krijg ook wel eens een opmerking dat mijn mascara niet goedzit ofzo, maar dat is het niet. Als ik er geen mascara doe is de hele hoek leeg, dat staat ook weird :grinning:
Weet iemand hoe ik dat op kan lossen, of is er iemand die hetzelfde heeft? :slightly_smiling_face:

Ja heb ik ook, tja, boeie.
Eruit trekken kan, wimper krullen kan.
Of je kan hem gewoon mee nemen met mascara en laten zitten.

Niet echt een ramp ofzo…

nee ik snap het niet hahaha, en ik weet dus ook niet hoe je het kan oplossen. maar up voor jou dan maar :stuck_out_tongue:

Het is er om even duidelijk te zijn niet 1 hea? Het is een stukje van meer dan een halve centimeter :wink:

zet een paaar dagen nix op. miss. zijn ze beschadigt. w8 gewoon af :stuck_out_tongue: succes

Dat heb ik ook! Echt heel irritant… Als ik mascara op doe ziet mijn ene oog er perfect uit en de andere echt mislukt door die paar scheve wimpers x.x
Hoop dat iemand een oplossing heeft…
Een paar dagen geen mascara enz. werkt niet. Bij mij tenminste niet.

kun je geen foto maken ofzo? want ik snap het niet.

Nope, ik heb helaas geen fototoestel, anders had ik het wel gedaan :frowning_face:

Enn geen mascara opdoen een paar dagen werkt bij mij idd ook niet, en ik slaap ook niet met mijn mascara op ofzo…

wimperkruller :slightly_smiling_face:

Heb ik ook weleens.
Ik negeerde het gewoon. Gaat vanzelf weer weg.

Ik denk niet echt dat zoiets andere mensen opvalt.

Heb ik ook 1 van.
Dat hebben honden btw ook.
Ik ben even vergeten hoe het heet.
Maar anyway, die van mij ging er niet uit en hij stak steeds in mijn oog (alsof ik steeds wat in mijn oog had).
Ik heb hem afgeknipt, nooit meer last van :slightly_smiling_face:

Ik had er laatst ook 1. Heb em er even uitgetrokken want hij irriteerde me :meisje:

ik heb het ook!! heeeel vervelend, ik trek ze eruit en smeer vervolgens elke avond vaseline op mijn wimpers. Dan kun je ze vanzelf weer heel mooi meenemen!

recht zetten met een pincet. /wimperkrullen.

oh dat heb ik ook! en wimpers krullen helpt niet, want dan krullen die scheve wimpers wel, maar ondertussen staan ze nog steeds scheef. en als je ze probeert recht te zetten met pincet ofzo gaan ze meteen weer terug staan.
ik weet niet wat je ertegen kan doen, heb het zelf ook dusja…
er mee leren leven dan maar x]

sorry , maar ik snap het niet.

ik snap je wel maar ik weet niet zo goed wat je ertegen kan doen,
misschien krijg je het met een wimperkruller recht?
kan helpen…

up