scheve ondertanden

Hei Hei meiden !

laatst hadden mijn vriend en ik over beugels en ik zei dat ik geen beugel nodig had ( de tandarts heeft dat altijd tegen me gezegt ) dus en uurtje later trok ik een gekke bek naar mn vriendje en toen zei hij dat mn 2 ondertanden iets naar binnen stonden en half over elkaar ( dat is pas sinds de laatste 2 maanden want zo hebben ze nooit gestaan ).
nu vraag ik me af of je daar al een beugel voor moet ?
heeft iemand hier ervaring mee ?

liefs x

Ik ga een hele wilde tip geven hier, ok?

Misschien…
Heel misschien
Kan je tandarts hier antwoord op geven.

Stel dat ze steeds verder over elkaar schuiven
Dan ben je nog verder van huis

Dat is helemaal aan jezelf of je daar een beugel voor wilt nemen. Sowieso is een beugel een eigen keus en nooit verplicht. Echter zou ik wel naar je tandarts gaan voor advies en deze wel gewoon opvolgen.

Je moet voor jezelf nagaan of jij een beugel wilt. Het is zeker aan te raden, omdat je gebit mooier word van een beugel. Ik heb het zelf ook namelijk. Maar je moet het zelf weten, en ik zou het even aan je tandarts vragen inderdaad.

bedankt voor de snelle reacties !

maar ik zat te twijvelen omdat het niet super erg is , dus of je dan ook al een beugel kon nemen.
maar wass. als ik langer wacht dan word het wel erger.

heb een afspraak gemaakt bij de tandarts voor dinsdag.

x

Nouja, als je vriendje het pas opviel toen jij een gekke bek trok, zal het voor anderen toch helemaal niet opvallen? Sowieso vallen ondertanden niet erg op.

Daarom kan ze er zelf nog wel mee zitten.
Ik heb een tand die een iets andere kleur heeft omdat hij nep is.
Het valt anderen niet op. Ik irriteer me kapot.

ik zou er geen beugel voor nemen tenzij je het zelf graag wilt of de tandarts het aanraadt