scheurtje in id

volgens mij kan je niet met een id naar turkije, id is alleen voor europese unie, dacht ik

Ga je met je ouders? Als je geen paspoort hebt sta je in het paspoort van je ouders toch?

Mijn vriend had ook een scheurtje in z’n ID, hij is er twee keer gewoon mee gevlogen en heeft er geen problemen mee gehad. Waarschijnlijk zien ze het niet eens. Maar als ze het wel zien kúnnen ze er moeilijk over gaan doen, dus wel slim dat je inderdaad nog een nieuwe probeert te krijgen (:

Oh en ID is gewoon geldig voor Turkije hoor!

je kunt gewoon naar Turkije met je ID.
Ik heb ook een scheurtje in m’n ID, en dat valt eigenlijk niet op, dus geen problemen mee gehad (heb ook gevlogen)

Mijn ID zit helemaal onder de scheurtjes, heeft ook nog nooit iemand moeilijk over gedaan (met de boot/trein naar Engeland geweest).

een vriend van mijn vriendje (snap je het nog?) die had ook een scheurtje in zijn ID kaart en toen ze terug moesten vliegen uit Bulgarije - Boergas naar Amsterdam zagen ze het wel in Bulgarije. En toen deden ze alsof het heel erg was maar uiteindelijk was er niks aan de hand.

Maar je zult maar net iemand hebben die je niet door laat … :astonished:

Ik heb al heel lang een scheurtje in mijn id en heb er zelfs nog nooit over nagedacht een nieuwe aan te vragen. Er wordt nooit wat over gezegd; ook bij het vliegen niet. Ben je al langs gegaan bij het gemeentehuis? Zij zullen het wel weten.

Geen idee.

Ik zou gewoon naar het gemeentehuis gaan en vragen wat je nu moet doen.