Scheuren tijdens de seks

Hoi meiden!

Ik heb de laatste tijd last van een probleem.
Wanneer mijn vriend en ik seks willen hebben, verloopt alles prima. Ik ben goed nat en ik vertrouw mijn vriend volledig, waardoor ik ontspannen ben. Toch krijg ik elke keer nadat hij zijn penis in mijn stopt een scheurtje aan de onderkant van mijn vagina. Deze doet erg pijn en daardoor kunnen wij geen seks meer hebben op dat moment. Dat vinden wij beide erg vervelend en dat is ook een reden waardoor ik steeds minder zin in seks krijg.

Laatst hebben mijn vriend en ik glijmiddel gekocht, wat het eventueel zou kunnen verhelpen. Het hielp niet en weer kreeg ik een scheurtje.

Ik heb voor hem meerdere sekspartners gehad, maar eerder heb ik er nooit last van gehad. Alleen met mijn vriend heb ik er last van.

Zijn er misschien anderen die dit ook hebben (gehad)? Wat hebben jullie er tegen gedaan of heeft iemand misschien tips?

Heb je het scheurtje wel eerst goed laten genezen voordat je weer seks hebt gehad? Misschien ligt het aan het standje?

Ik laat het scheurtje altijd volledig genezen voordat ik het weer probeer.

Aan het standje kan het ook niet liggen, aangezien ik ook bij andere standjes het scheurtje krijg.

Upje

Ik zou naar de huisarts gaan.

Dit ja. Ik zou het verder ook niet weten.

Wss is zijn penis dikker dan die van je vorige bedpartners. Ik had dit ook bij mijn ex en niets hielp er tegen. We hebben een lang voorspel geprobeerd, glijmiddel, zalfjes,… niks hielp.

Nu heb ik iemand anders en heb ik nergens last van. Dus ik denk echt dat het de dikte van de penis is.

toch maar voor een Kleine speler gaan
xoxoxo kleine schatje zina

Hier dacht ik ook al aan, misschien dat de TO daar antwoord op kan geven :wink: