Scheten in de klas.

Ooh dat heb ik soms ook! Heel vervelend en die buikpijn ook. Maar weetje, je moet ze gewoon laten, en anders even naar de wc gaan, dat lucht op. En zoals hierboven als je rondloopt ja :stuck_out_tongue:

het kan ook komen door te veel praten tijdens het eten,
dus misschien moet je eerst eten, en daarna kletsen ofzo?
haha
maar dat staat wel een beetje gek,
als iemand iets vraagt, en je geeft pas antwoord als je boterhammen opzijn XD

Ja! Ik heb dat áltijd met appels!! Als ik een appel eet op school, heb ik dat ook altijd hahahha!! Máár ik ben al een tijdje bezig met afvallen(half jaartje fzo) En in het begin had ik dat ook héél erg, maar dat komt denk ik omdat je lichaam moet wennen aan je nieuwe eetgewoonte. Bij mij is het iig vanzelf overgegaan!:slight_smile:

ik heb dat ook altijd haha, maar dan ga ik gewoon naar de wc. ik heb het ook vaak als ik met mijn vriendje ben, maar dan laat ik ze gewoon, hij is het ondertussen al gewend haha.
de beste oplossing is denk ik dan gewoon naar de wc gaan zodat je ook niet die buikpijn krijgt!

geen prik drinken maar water als je het er voor over hebt tenminste. =)

Dat zou kunnen komen doordat het suikers bevat, en dat gaat gisten.
Daardoor krijg je ook allemaal gassen enzo. (denk ik)

Hmm, ik heb er geen last van, dus kan je ook niet helpen…

Je hebt pilletjes tegen winderigheid. Van koolzuur en scherp eten kun je scheten gaan laten, dus als je dat eens laat staan heb je er misschien minder last van. En als je in de pauze door een drukke gang loopt hoort toch niemand het :slightly_smiling_face:

even vragen op je naar de wc mag ofzo? :slightly_smiling_face: