Scheten in de klas.

Hoi, ik heb even een serieus verhaal ookal weet ik wel dat het grappig klinkt ;p ik wil niet ranzig overkomen.

Ik heb vaak op school na de grotere pauze (in de middaglessen dus) dat ik scheten moet laten, kijk 1 kan geen kwaad die hou ik dan ook wel tegen maar ik heb dus dat die hele middag door en als je dan nog 3 uur op school zit is dat erg irritant, ik krijg er namelijk ook buikpijn van. En ik ken niemand die dit ook heeft, misschien ligt het aan m’n eet gedrag maar ik ben bezig met afvallen dus ik eet gewoon gezond en normaal. Ik krijg er ontzettende buikpijn van en ik kan me niet meer concentreren op de les.

Ik hoop niet dat jullie het raar vinden ofzo en ikvraag me af of meerdere mensen dit hebben.
Weten jullie misschien een oplossing?
Ik probeer niet ranzig over te komen.

XXX bedankt…

Klinkt indd best grappig, maar ik weet het niet.
Ik heb het trouwens met eten, ik heb de hele tijd honger in de les, dan proberen ik er de hele tijd voor te zorgen dat me maag niet gaat knorren, en krijg echt niks meer mee van de les ;p.
up voor jou.

Sorry, ik heb werkelijk geen idee om dat te verhelpen…

Haha dat heb ik ook :grin:

haha dat is ook echt kut, maar ik heb een record, 3 lessen achter elkaar geen knorrende maag ! :grinning:
+ fietsreis van een uur ! ^^

Ik heb daar ook last van.
Ik kan ook echt NIET tegen koolzuur wat dus in heel veel drinken zit.
Als ik mijn scheten in hou krijg ik ook altijd erg last van mijn buik dat ik er helemaal duizelig van word.

Ik weet wel dat je van gezond eten ook meer last van lucht in je darmen krijgt. Dus daar kan het ook van komen… vooral van appels weet niet of je die veel eet. Verder zou ik zo min mogelijk drinken met prik (koolzuur) drinken en vooral min mogelijk LIGHT producten. Daar zit ook iets in waarvan je meer last van lucht in je darmen krijgt.

hoop dat je er iets aan hebt…

@Melissa; oh oke bedankt, ja ik eet best veel appels, en ook light producten. Dus hier heb ik wel wat aan. (:

Ik heb er soms ook last van maar dan hangt het ervan af wat ik gegeten heb. Soms moet ik ook heel snel naar het toilet erdoor. Maar als ik dus vettig eet of pikant of prik drink heb ik het aan de hand misschien moet je eens kijken wat je eet en dan zien of je het weer hebt?

Misschien eet je te snel? Dat je ook lucht mee eet. Ik heb er ook weleens last van.

Misschien zitten je darmen verstopt? Ik had dit vroeger namelijk ook heel erg, maar ik poepte ook niet goed. Dus naar de dokter, middeltje gekregen, en heb nu ook geen last meer van buikpijn/scheten. :'3

@Gabrielle; ja dat kan best want ik heb ook best vaak last van diarree & verstopping, denk je dat dat er mee te maken heeft?

@Esmae? ; ja ik eet ook wel snel ja…

Wow best veel dingen waar het aan kan liggen :flushed:

Veel kans dat het daar aan ligt ja, dat had ik namelijk ook.

Als je snel eet, dan kauw je je eten mss niet goed genoeg waardoor je meer lucht binnenkrijgt

Maar ik heb dat ook, als ik scheten inhoud, dat ik dan buikpijn krijg ;p wat ik deed: gewoon tijdens een lesuur, als het dus rustig is op de wc’s, naar de wc gaan en daar alles eruit laten xD

vraag of je naar de wc mag?

Hmm nou het probleem is dat de wc’s altijd best druk zijn omdat het een grote school is met vrij weinig wc’s en de muren zijn best wel dun haha. :blush:

Ga nou maar naar de dokter, als eerste voor 't diarree en verstoppingsprobleem.

haha woow, bij mij hou ik het nog wel een uurtje vol maar daarna begint het gewoon te knorren, en ook nog hard haha
;d

Hmm ik zou het niet weten, misschien krijg je te veel lucht binnen. Maar ik zou ook niet weten hoe je dat minder moet doen want dat doe je denk ik niet bewust…

Mijn buik knort altijd echt vet irritant en dan ook best hard. Ik schaam me altijd dood. En ik hoop dan dat niemand het heeft gehoord!

als je loopt door school, of op de wc zit snel even? of als je buiten loopt. meestal hoor je niks bij een scheet, (hahahah) en ruiken je vrienden t ook niet omdat je toch doorloopt.

iel. ranzig verhaal van me.