scheren

haaaai.
nou, ik vroeg me dus af…
mijn moeder zegt altijd van: ja je moet je benen niet scheren want dan krijg je lange zwarte haren - ik heb blonde kleine - enzo.

Hebben jullie dat ook?
ik zit nou echt te twijfelen…
btw; weet iemand iets waarmee je van die jaa uhmm, rode bultjes waar je haren uit komen - op armen, benen etc. (haarzakjes ofzo) weg kan krijgen?
niemand blijkt dat te hebben maar ik dus wel. Van die ‘stoppeltjes’ zegmaar, waardoor ik ook niet zo’n lange haren krijg maar het wel heel lelijk is?
zou scrubben iets zijn?
Ik snap het als jij hier niets van snapt, ik kan het niet echt uitleggen xD

ik heb ook rode stippeltjes … soort van, maar neit echt stoppeltjes, want als k mn benen scheer zijn ze gewoon glad.

Je kan beter je benen epileren het doet wel pijn (vooral de eerste keer) maar je haartjes komen minder dik terug.

maar je hebt wel zo’n 10.000 haartjes op je benen!
dat kan je toch niet allemaal gaan epileren?

hier voor heb je de epilady

Ik scheer mijn benen al vanaf mn 14e ofzo, ben nu 19… Heb geen enkel verschil in de haartjes op mijn been als voor ik begon met scheren…? Nog steeds kleine blonde haartjes, en heb ook niet het idee dat de haartjes dikker zijn geworden.

Maar epileren ‘doe je langer mee’ , het resultaat.

okee, dankjewel!

iemand meer tips what to use enzoo:D?

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb van die blonde, dunne haartjes die je niet ziet dus ik scheer mijn benen (nog) niet. Mijn mama had ook ooit blonde haartjes, maar deze zijn zwart geworden door het vele scheren.

anyone else?

Uhm die rode bultjes zijn ingegroeide haartjes, maar als je dan scrubt (ik heb een scrubhandschoen) dan heb je daar geen last van.

Mijn benen zijn rode bultjes vrij. :grinning:

hahah, okee, over dat scrubben had ik idd wel eens van gehoord, dankje! :grinning:
waar kan je zo’n scrubhandschoen kopen? En hoe duur zijn die ongeveer?

x

Uhm hij zat bij mijn epilator dus ik weet geen prijs, maar ik denk gewoon bij een drogist ofzo?

okee, dankjewel!

mijn scrubhandschoentjes waren iets van een twee euro ?
ik weet het niet meer helemeel precies maar totaal niet duur! (:

ik epileer zelf 1e x doet wat pijn maar daarna voel je er niks meer van
weetje wat beter is soort epileer systeem waar soort ingebouwde ijs ofzo in zit als je dan epileert doet het minder pijn & de haartjes die ik epileer komen sommige niet eens terug en ze zij veeel dunner

waar heb jij ze gekocht :grinning: ?

okee, dankjewel.
maar volgens mij duurt dat bij mij heel lang… Want er zitten best veel haartjes op je benen xD