Scheren

Hee’
ik ga zo nieuw scheermesje kopen,
maar hoeveel kosten ze ongeveer?

welke zal ik doen;
gewone of wegwerp.

x

Vraag het aan je moeder, zoniet dan koop je er zelf 1.
Vind je het te duur kan je ook wegwerp mesjes kopen. Daar kan je ook makkelijk 2 keer mee doen.

Gewoon tegen je moeder zeggen dat het epileerapparaat ( Ik zou daar juist een moord voor doen XD ben een beejte blut ) pijn doet, en of je misschien toch een scheermes mag. gewoon duidelijk enzo. er is helemaal niks raars aan dat je er niet bij wilt lopen als een harige holbewoner ! je moeder gaat je egt niet uitlachen.

Is dat een epileer aparaat of een scheeraparaat? Want
een scheeraparaat doet toch echt niet pijn?
Volgens mij ligt het eraan wát voor apparaat je hebt.
Ik heb over heel veel scheerapparaten slechte rescensies
gelezen. (Er zijn wel een paar goede). Maar als je dat toch gewoon
nog een keer tegen je moeder zegt?

idd, dat zou ik ook doen.

je kunt er wel 1 zelf kopen.
niks geks aan ofzo. als je moeder ziet dat je hem zelf hebt gekocht zegt ze miss dat ze de volgende keer wel voor je haalt.
succes!

Ik zou er gewoon zelf één kopen, van je eigen geld :]. Je hoeft het niet per se aan je moeder te vragen, toch?

weet iemand meschien hoeveel een scheermesje ongeveer kost?

wegwerpmesjes per pak van 10

1 euro nogwat xD

en hoeveel kost een gewone?

Vraag gewoon aan je moeder. Daar is je moeder toch ook voor. Ik zou wel goede scheermesjes kopen, van Gilette bevoorbeeld. Die wegwerpmesjes zitten daarvan denk ik toch wel rond de 6? En de normale, nog duurder. Weet niet precies hoeveel. Maar ze zijn wel fijn!

waarom vraag je niet gwn zo raar is da nie zeg gwn da je je scheeerding niet fijn vind omdat het zoveel pijn doet en da je liever un scheermesje wilt…

de prijs voor een gewone, wegwerp zal er denk ik ook wel opstaan:

http://www.deonlinedrogis…ance-scheermes-p-563.html