Scheren!!

hey, ik scheer mezelf met de ladyshave van mijn moeder, maar hij werkt helemaal niet goed of ik doe het verkeerd. Bij mij zie je namelijk altijd nog de haartjes. Nou vroeg ik me af of het beter is om met en gewoon scheermesje te scheren. Alleen ik durf het niet aan mijn moeder te vragen. Dus nu vroeg ik me af of jullie mij willen helpen, en ff willen zeggen hoe jullie het aan je moeder gevraagt hebben!

of hebben jullie het zelf gekocht, ook dat durf ik eigenlijk niet:$

Zoekfunctie!

Je durft het niet te vragen? Maar je bent 17? Je bent bijna een volwassen vrouw. Schaam je je er gewoon voor om het te vragen? Of denk je dat je moeder boos gaat reageren?

Ladyshave is toch wat anders dan scheren? Dan is het toch logisch dat er nog haren zitten?

zelf gekocht.

koop gewoon een scheermesje?

Ik gebruik ook wel eens een ladyshave, maar dan zitten er geen haartjes meer hoor… ze komen alleen wel sneller terug, het is nog wat stoppelig.

Een ladyshave is gewoon een elektrisch scheerapparaat, dus het is hetzelfde principe als scheren met scheermesjes lijkt mij? Maar ik heb ook altijd nog stoppels met de ladyshave… vind het wel stom maar ik kan er wel mee leven.
Mijn benen epileer ik dus ook liever, omdat de haartjes dan weg zijn.

ik ben geen 17 maar 14 was foutje

Op mijn ladyshave staan 2 functies, scheren en trimmen…

Maar gewoon vragen hoor! Ik schaamde me de eerste x ook om te vragen maar het is heel normaal xD

Ok er staat 17 op je profiel :stuck_out_tongue: Maarja, dan nog. Gewoon tegen je moeder zeggen! Of niet zeggen en gewoon scheermesjes kopen.

Ladyshaves zijn ook irritant… :stuck_out_tongue:
Koop gewoon scheermesjes :slightly_smiling_face:

Koop scheermesjes. ieder meisje scheert wel haar benen enzo dus je hoeft je niet te schamen als je het koopt hoor. xD

Je kunt het gewoon vragen joh!
Je moeder doet het waarschijnlijk ook en een groot deel van alle vrouwen op de wereld ook, er is niks raars aan om het te vragen!
Ze kan het toch niet zomaar verbieden (ljikt me), je mag ook met haar ladyshave!

Zeg gewoon: “Mam, ik ga scheermesjes kopen want ik voel me net een aap”

Haha ik had een jaar geleden een topic aangemaakt met echt precies hetzelfde probleem xD
Maarja, ik zou scheermesjes kopen. Dat gaat sneller, makkelijker, en het wordt tenminste echt glad! :grinning:

Ik ben op mijn 13de begonnen … Ik vroeg toen ze buiten met een wijntje zat, “mam, mag ik me gaan scheren?” … Weet niet meer wat ze precies zei, maar ze kocht het, en nu koop ik het gewoon zelf. En een scheermesje is wel beter ja, krijg je mindere stoppeltjes van ^^ Succes