Scheren

Hoi iedereen,

Ik ga volgende week zwemmen met een groep vrienden, dus voor mij is dit voor het eerst sinds twee jaar dat ik weer in een bikini loop. Mijn vraag luidt: scheren jullie, jullie billen?. I know beetje rare vraag, maar ik ben benieuwd want ik heb het zelf nog nooit gedaan. Ik heb trouwens best donker haar, waardoor je het wel een beetje ziet. Verder heb ik echt geen zin in stoppels op mijn achterwerk, dus waxen jullie het? of gewoon scheren?

Alvast bedankt!

Ik wel. Niet m’n hele bil maar gewoon bij die spleet lol.

je hebt toch gewoon een bikini-slip ding aan?
Ik snap de vraag niet helemaal volgens mij.

maar ik scheer wel rond de anus als ik toch down under bezig ben, rest niet hoor… :cold_sweat:

Ik scheer alleen mijn vagina als ik zin heb, oeps.

Ik bedoelde de hele bil :wink:

haha, dat heb ik met benen, dat vind ik vaak teveel moeite, oeps (moet je bukken/rare hoek maken enzo)

vagina scheer ik alleen tijdens ongesteldheid niet, verder om de dag ofzo

maar waarom dan, dat is toch bedekt?

Bij mijn bikini niet.

o, string/brazilin-bikini ofzo

kan ook nog ja.

tja, ik zou het gewoon lekker laten zitten of een ander broekje aan doen als je er onzeker van wordt.
lijkt me jeuken als je het scheert

Beide dan maar :flushed:

Ik heb dan ook geen relatie, dat scheelt :cold_sweat:

o, ik doe het niet voor man, die is niet vies van beetje haar :beer:
is mijn lichaam dus mijn besluit.

Nee op een gegeven moment niet want dan verandert de haar structuur. Je hebt schaamhaar en dan dons lichaamshaar en dan beenhaar bv. Ik ga niet dat dons haar scheren.

Ik zou het waxen of misschien met ontharingscreme verwijderen. Scheren krijg je wel harde stoppeltjes van, maar idk hoe dik het bij jou is.