Scheren?

Pas op met scheermesje en gel !
Je gaat puistjes maken en die gel gaat mss pikken,

Helpt scheergel voor beter scheren, want ik gebruik dat nooit…

Wel krijg ik vaak bultjes dus. En als ik scheergel ga halen, welke kan ik dan het beste kopen?

Satin care for woman van Gillette vind ik wel goed. Ik doe er mijn benen, oksels en down under mee. Hoewel ik graag een keertje ontharingscreme wil proberen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Wtf is ontharingscréme?

dan smeer je er viesruikend spul op en dan vermoord je je haarzakjes zodat al je haartjes uitvallen.

*is dit goed uitgelegd?*

http://www.veet.nl/index.php?flash=true

Ik doe altijd gewoon met een wegwerp scheermesje.
Gewoon eerst met de haren mee, dan tegen de haren in.
Ontharingscreme durf ik niet down onder, ben veelste bang dat dat gaat prikken ofzo

Als ik bijv. schherschuim van bijv. Veet gebruik (ik heb hard ehaartjes) krijg ik er nog geen 1 haar van weg?hoe kan dit?en ik ben bang omdat het harde haartjes zijn dat ze met de shceerapparaat vast of iets blijven zitte…want soms lukt het niet…maar ik wil nog venus breeze gaan halen deze week:)

Ontharingscrème werkt wel goed, ik heb de douche dinges van veet met dat sponsje. Maar er staat ook op dat je het niet down under kunt gebruiken, alleen de bikinilijn zeg maar.
Voor mijn oksel heb ik het verder nog niet gebruikt :stuck_out_tongue:

Ooja en talkpoeder is ook een aanrader om op te doen nadat je geschoren hebt. Wordt de huid lekker zacht van en helpt irritanties voorkomen. En uh ik scrub na de tijd ook altijd even (met washandje of zo’n handschoentje) om irritaties te voorkomen :wink:

Ik gebruik ipv scheergel/schuim douche mousse van Etos,
daar wordt mijn huid heel zacht van en het irriteert ook niet zo.
Daarna doe ik er wat Sudocreme op, helpt ook bij irritaties van de huid.

ik had eens in spanje (hier hebben ze het vast ook wel) een setje van 3 speciale mesjes gekocht, ze zijn heel klein en speciaal gemaakt om je bikinilijn te scheren, egt handig , ik denk een euro of 3 X

ik heb een vraagje als ik me bikilijn enzoga scheren krijg ik een geirriteerde huid en wondjes(bloed) en rode pplekjes…wat kan ik ertegen doen? dit komt door het scheermesje soms doe ik gewoon met water scheermesjes enzo natmakenen dsan scheren komt het daardoor? wat kan ik ertegen doen? en kan iemand een link sturen voor een goede ladyshave

Die heb ik wel es zien liggen bij de Hema ja! Maarja, of ze goed zijn weet ik niet…

En ik doe het gewoon zoals de meeste van hier. Scheergel, eerst een paar keer met de haren mee en dan ertegenin. Werkt prima :slightly_smiling_face:

ik heb een vraagje:
soms dan irriteert de huid van mijn benen of ‘ondergedoe’,dan krijg ik rode bultjes en het irriteert…soms doe ik alleen met water en scheermesjes
maar som als ik met scheermes+scheerschuim bij me benen doe krijg ik van die rare vlekken hoe komt dan? heeft iemand tips?
en wat is de beste scheersysteem of hoe je tdat mag nomeen