scheren

heeei…
ik ben 12 (bijna 13) en ik heb best veel beenhaar en armhaar en de zomer komt eraan dat betekent natuurlijk : korte broekjes . ik wil het graag scheren. Vinden jullie dit kunnen :face_with_raised_eyebrow:
Mijn beenhaar is best goed zichtbaar want ik ben getint en heb [b]donker[/b bruin haar
xx Esmay helpp!!

ja, ik begon er ook rond mijn 12de mee, zeker doen!

Ik ben nu 15 en ik scheer me alleen als ik in een bekini ga rond lopen, maar als je het onprettig vind zal je het gewoon moeten doen :3 Ik zal het alleen afraden om je armen te scheren, want die zal je moeten blijven bijwerken dan (ook in de winter als je een keertje een shirtje met korte mouwen draagt) Dat is dus wel een afrader in mijn ogen.

Benen moet je gewoon doen :wink: Armen never aan beginnen!

Benen zijn natuurlijk oké, maar met armen zou ik zeker nog niet beginnen. Daar ga je spijt van krijgen.

Ik zou je been haar scheren maar armhaar niet !!!

armen niet scheren! de haartjes worden stucher en donkerder (net als bij mannen) voor je benen geen probleem! tip: probeer eens ontharingscreame, je benen blijven langer glad en haartjes blijven langer weg

Ik ken genoeg mensen die hun armhaar er wel af scheren, je ziet er niets van

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-scheertopic.-voor-al-je-vragen-en-tips-lichaamshaar-261334.0.html
[size=15px]Algemeen scheertopic.

Dankjeex

Ja inderdaad, je benen scheren maar je armen nooit doen!