Scheren.

Heee meiden!

Hoe scheren jullie eigenlijk? :blush: Daarmee bedoel ik hoeveel haal je weg down under? Gewoon alles?
En wat kun je het beste doen? Echt scheren, of liever harsen ofzo.
:blush:

xx

Nouja, ik schoor eerder altijd. En dan gewoon met een streepje in het midden. Maar toen kreeg ik bultjes. Nu hars ik, en soms epileer ik. Dat bevalt veel beter, want krijg geen bultjes/ontstoken haarvaatjes meer.

Wat je zelf fijn vind… Harsen is pijnlijk maar het blijft lang weg. Bij scheren hou je vaak stoppeltjes. Ik scheer meestal :slightly_smiling_face:
Ik haal alles weg haha ja. Wel zo fris.

Scheren doet geen pijn en ik doe het altijd onder de douche.

Ik scheer gewoon alles, maar bij mij blijf je haartjes zien ook onder de huid. Heeft iemand dit ook?

En als ik hars dan komen er op de plekken waar haartjes zaten kleine puntjes bloed.

ik heb nog nooit geharst, ik scheer me gewoon met scheermesjes, of de ladyshave, wel helemaal alles. :slightly_smiling_face:

Laats dikke discussie met mijn moeder…
“Jaa scheren is vet slecht bladieblaaa en dat doet geen enkel meisje alleen de meisjes die sex willen”
-__-"

Oh. Ik scheer niet omdat ik sex wil, maar gewoon omdat ik me niet zo charmant voel met een grote bos haar down under. En al helemaal niet in bikini.

Haha idd me ma ook jaa je bikinilijn is okee maar helemaaaal beneden whaha xd

Laats op het strand was er een meisje van een jaar of 16 en haar haren kwamen uit haar bikini zetten o_O zo afschuwelijk!!

Ik heb dit ook, helemaal glad krijg ik het nooit, je blijft altijd puntjes zien

Hier zijn al veel topics over.