Ik heb een beetje een beschamende vraag, maar ik moet vandaag naar de huisarts en die moet zeg maar daar beneden kijken. Maar moet ik me dan daar scheren of niet? Want ja, anders zit daar zo’n bos, maar aan de andere kant vind ik het ook zo vreemd om te doen haha. Sorry… maar weet iemand wat moet ik doen?
Ik zou het persoonlijk wel doen ja, waarom vind je het vreemd om te doen? Omdat je het nog nooit hebt gedaan?
Het is natuurlijk niet verplicht, je moet doen waar je je zelf fijn bij vind. De dokter gaat je heus niet uitlachen ofzo.
Als je je nog nooit geschoren hebt, dan hoef je het nou ook niet te doen. Zo’n dokter heeft dat echt al een miljoen keer gezien, dus die vindt dat echt heel normaal.
En als je je onzeker voelt over die ‘bos’ kun je 't altijd een beetje korter knippen, dan hoef je niet te scheren maar dan ziet het er wel verzorgd uit (:
Nee ik scheer normaal ook maar ik weet het niet, het voelt gewoon vreemd haha.
Oooooh dan zou ik het gewoon doen!
Als jij je niet prettig voelt bij scheren, dan zou ik het haar gewoon laten zitten.
Je dokter is heus wel iets gewend. Denk je dat het haar in de weg zal zitten? Dan kan je het beter even weg halen.
Jaa, gewoon doen waar jij je het fijnst bij voelt!
Geschoren of laten staan (evt. bijknippen)…
Die dokter gaat er echt niet op letten of je kaal bent of niet haha
De dokter heeft alles al gezien (van een enorme bos tot helemaal glad). Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt : )
De dokter heeft wel meerdere mensen hoor die van onder moeten worden bekeken,je bent heus niet de enige die zich ongemakkelijk erbij voelt harig of niet,we zijn uiteindelijk allemaal t zelfde. nergens om je voor te schamen
Ik zou het wel doen.
gewoon een beetje bijknippen kan ook toch?
die huisarts maakt het echt niet uit hoe jij daar je haar hebt hoor maar je kunt toch gewoon netjes kort doen, voel je je misschien wat fijner als hij daar moet kijken. Of anders alles er helemaal af, maarja hij zal echt niet raar kijken hoor, wat je ook hebt
Dokters zijn inderdaaad al heel veel gewend. Je moet doen waar je het fijnste bij voelt. Maar het is wel handiger voor de dokter als je het wat bijgeknipt hebt (of afgeschoren hebt) ja.
O ik had het niet geschoren, want ik had geen zin haha. Maar ze zei er niets over (:
Ik moest toen ik 12 was een keer naar de huisarts vanwege een moedervlek op mijn venusheuvel, en toen scheerde ik me daar ook nog niet! Wij hebben eigenlijk 2 huisartsen, een man en zijn vrouw, en toen heb ik gewoon gevraagd of die vrouw kon kijken omdat ik me daar fijner bij voelde.
Misschien een beetje een rare vraag, maar hoe kon de dokter die moedervlek dan goed bekijken als je daar haar had?
Haar ‘wegschuiven’? :’)
Ja ze schoof het haar daar dan weg xD En ze bekeek het met een soort lens-ding. Het ging in ieder geval prima!