Scheren van onderen ;)

@ Looove
Als je het 2 dagen van te voren gaat scheren, dan komen die haren toch al terug? Of dan heb je al stoppeltjes? Toch?

Ik heb het vanochtend even geprobeerd met een ladyshave. Een klein stukje, om te kijken hoe het over een paar dagen is. Nu wel rood en bultjes, maar doordat de haartjes er echt helemaal uitgetrokken zijn, blijven ze hopelijk langer weg. Ik heb ff goed met vaseline ingesmeerd.

Maar ik snap alleen niet hoe je alle haartjes weg kunt krijgen, wat ik wel eens met een gewoon scheermesje heb geprobeerd?

ik ga het een keer epileren denk ik, met mijn epileerapparaatje… (Ik snap niet dat sommige mensen hier blijkbaar geduldig genoeg zijn voor een pincet!)
Epileren bevalt me namelijk onder mn oksels veel beter als scheren, het doet wel pijn maar het resultaat is veel mooier en geen rode bultjes/lelijke stoppeltjes die na een dag al terug zijn/donkere waas over je huid… Maarja… Ik wed dat het onwijs pijn gaat doen :grimacing:

heeft iiemand welles ontharingscreme daar onder gebruikt dan :face_with_raised_eyebrow:

Ja, die van veet wat je zo met een mesje zonder mesje moet wegdoen.
Bovenaan gaat het, maar heel veel haartjes blijven staan en meer ‘vanonder’ is het per ongeluk ertussin gekomen en had ik niet door en toen heb ik me flink verbrand!!
Geen Veet gebruiken dus want het helpt niet of wel verbrand :no_good_woman:

ikzelf gebruik een ladyshave :pensive:

geen bultjes mr t risultaat ist hetzelfde als met een mesje.Ik ga eens proberen epileren,mr of ik daar t geduld heb :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik epileer het half, en dan blijft het lang weg… :slightly_smiling_face: ik bedoel half… dat ik niet met me epileerapparaat helemaal tussen me benen zit snapje… dus eigenlijk gewoon bikinilijn

Ik scheer het dr af met een scheer apparaat, ben ik de enigste ofzo? Want iedereen doet het met een scheer mesje (of bedoel je daarmee een scheerapparaat)

moet je lezen ladyshave is hetzelfde meid!:stuck_out_tongue:

ik heb een keer met die ontharingscreme van veet geprobeerd: Veet ontharingscreme voor de gevoelige huid, nou je moet echt niet teveel doen en niet te veel in de beurt van je ahum want dan brand het! echt niet normaal
dat doet wel echt pijn, maar als je gewoon bikinilijn doet dan niet
de haartjes blijven dan wel langer weg dan wanneer je het scheert

Idd met de haargroei mee scheren anders krijg je bultjes.
Verder scherp mesje en goede scheergel, dan moet t helemaal goed komen :grinning:.

Idd… was ik ook benieuwd naar :wink:

Okeee…

ik heb x met veet gedaan en hielp gewoon geen bultjes enzo maar je moet het er niet te lang ophouden anders doet het pijnnnnnn!

Heej meis!

ik ken je probleem, ik heb namelijk ook een vriendje,en naar mate we verder gingen vond ik en hij het ook fijn als het van onder glad zou zijn,
de eerste keer dat ik me wilde scheren vond ik het ook een beetje eng! nu doe ik het al een half jaar ofzo!
haha en mijn mams is er ook nog steeds niet achtergekomen dus komt goed =D

wat je als eerst moet weten is dat meestal bij de eerste (paar) keer er bultjes ontstaan, het is een gevoelige plek en dat kan gaan irriteren,
als je het vaker doet dan heb je hier geen last meer van!

ik zou je even vertellen hoe ik het deed in het begin, en wat mij dus ook geholpen heeft…

zorg dat je het doet op een moment dat je doucht,want je moet eerst zorgen dat je ff een tijdje onder een warme douche staat, dan wordt je huid wat soepeler en gaat het allemaal wat makkelijker…
daarna gebruik je een fijne scheerzeep die je er beetje inmasseerd…dan trek je je huid strak en scheer je in de haarrichting mee alles er voorzichtig af, als je dan klaar bent leg je een ijskoud washandje erop,jaa dat is heel koud maar dan gaan je porien dicht en heb je er later minder last van
en talkpoeder is idd handig!
hoop dat je er wat aan hebt!

xx

bestaat. doe k ook. enige nadeel is dat je moet wachten tot het ingetrokken is, voordat je het weg kan spoelen :stuck_out_tongue: Ik heb gewoon van kruidvat in een tube, gaat heel makkelijk is 2 euro ofzo.

En alsk haast heb ik heb zo’n intuition, dies zooo fijn :grinning:

vraagje… de voorkant helemaal glad doen da lijkt mij ni zo moeilijk… ma how the fuck doet ge da helemaal vanonder??? alee op u lippe?:face_with_raised_eyebrow:? da lijkt mij of ge u daar kei rap snijd… ni?:face_with_raised_eyebrow:

Probleem;
Als ik zeg maar scheer aan de bovenkant krijg ik nooit de stoppeltjes weg…
die blijven gewoon?
en aan de onderkant dus echt tussen mijn benen, is best moeilijk te doen…
maar lukt zo ongvr wel.

maah da valt mee ze gewoon voorzichtjes en een beetje plattrekken zodat je op een oppervlak scheert ! en in al die tijd heb ik me nog maar een keer gesneden en toen deed dat eigenlijk geen pijn en he twas genezen na 2 dagen dusja

plop

ik krijg het soms niet goed weg by mn bikinilijn, en dat is echt stom, daarom wil ik bijna nooit gaan zwemmen omdat je die stoppeltjes blijft zien. k krijg het gewoon niet weg. iemand tips?