Scheren van onderen ;)

Inderdaad met de haargroei meescheren, als je dat niet doet krijg je ingegroeide haartjes en bultjes.
Wat ik ook vaak erop smeer is uierzalf of talkpoeder inderdaad, werkt bij mij erg goed tegen rode bultjes :slightly_smiling_face:

Harsen! Au, maar wel lang weg :wink: Epileren duurt me te lang, en is net zo pijnlijk als harsen…

epileren met de pincet werkt het beste en blijft het langste glad, houd het een paar maanden vol en het blijft steeds langer weg…

scheren gaat wel het snelste maar dan komen de haartjes het snelst terug.

Ik heb nu een beetje last van bultjes en wil t zsm weg! heeft iemand tips? heb geen talkpoeder in huis en mn ma weet niet dat ik me scheer… :stuck_out_tongue:

Bodylotion van Vichy helpt best goed, en babyolie :stuck_out_tongue: en geen strak ondergoed!

tnx xNicolien :slightly_smiling_face:

Ik gebruik altijd een mesje en scheerschuim… En Ik heb ergens gelezen dat je éérst met de haargroei méé moet scheren, en et dan af moet spoele, en daarna kun je het tégen de haargroei in scheren… (wel weer mét scheerschuim! ) En zo doe ik het ook altijd, en ik heb nergens last van… :slightly_smiling_face:

Scheren met vaseline schijnt goed te helpen.

Ook moet je je eerst met douchgel wassen voordat je gaat scheren dat maakt de haartjes zachter en dat scheert makkelijker.
Ik gebruik het scheermesje van gillete fision of zoiets.
Die is echt goed. Doet hélemaal geen pijn.

groetjes,

epileren doet nogal pijn, geen aanrader. (A)

Ik deed ging eht eerst scheren njah ik kreeg die stomme bultjes e die haartjes waren nooit helemaal kort je zag altijd die puntjes dus trok ik ehet er uit me en pincet x] ded neit echt pijn maar tging bloedde dus daar ebn ik mee gestopt ! ik dnek dat ik ga harsen. Ik heb ht een keertje met ontharings creme gedaan die haartjes werden wel dunner en ging wel wat af maar enit helemaal.zo dat het wat lekekrder scheert meot je je kruis eerst scrubben emt een geurloze scrub;-)

ik scheer het normaal gesproken elke dag en ik heb tegenwoordig nergens meer last van, misschien is het ook een kwestie van wennen (voor je huid dan bedoel ik). Ik doe eigenlijk niks speciaals, gewoon mesje en schuim als ik ga douchen en na het douchen gebruik ik body lotion.

Overigens vind ik het ook niet alleen iets voor meiden met een vriendje hoor. Ik scheer het ten eerste omdat ik het zelf prettiger vind dus voor mijzelf en dat een ander het dan ook prettig vind is mooi meegenomen maar zou het nooit voor iemand anders doen als ik het zelf niet prettig zou vinden.

Ik had laatst down under geschoren, maar ik heb daar een week last van gehad. Ik smeerde het ook in met bodylotion enzo. Ik hiel het in ieder geval goed vet, want anders had ik er nog meer last van. Ik had de stappen op girlscene wel gevolgd. Ik denk niet dat ik nog snel ga scheren daar.

Ik heb echt een gevoelige huid, en heb dus altijd van die rotbultjes =/ Ik scheer écht met een scherp mesje, en met goed schuim. Altijd met de haargroei mee. En toch heb ik bultjes. Echt kut.
Epileren doe ik wel mn benen, maar mn oksels en mn bikinilijn vind ik écht te pijnlijk.
Soms doe ik harsen, maar dat werkt niet altijd heel goed en ook daaaaarbij krijg ik bultjes.
Iemand tips ?

Heey,

Het schijnt dat scheren met vaseline helpt!

Groetjes,

.

Ik vraag me af of er ook ontharingscrème-geval is voor daar beneden. lijkt me een stuk simpeler dan scheren :stuck_out_tongue:

Het jeukt dan zo hebben julliedat ;$

Ik had mijn bikinilijn bij willen werken met pincet wat creaXcore al zei, maar FUCK dat doet zeer!

Tegen dat soort bultjes kan je niks doen zo wat. Als je weet dat je vriend je naakt gaat zien, scheer je dan 2 dagen van te voren. Heb je vaak geen last meer van die bultjes.
Ikzelf scheer me met ontharingscreme, maar soms ook (héél slecht, kweet het) met een scheermesje, zonder creme, onder de douche. Vaak toch bultjes daarna…
:zipper_mouth_face: