Scheren van onderen ;)

Hee veel meiden met een vriendje kennen dit probleem vast wel …
Je scheert je en je krijgt weer bultjes of het is na een dag al weer een beetje terug … Heb jij misschien een goede tip of vertel wat jij doet

mesje > harsen > epileren??¡ :wink: > lady shave
vertel ook wat je de beste manier vind etc.

ik scheer t gewoon met een scheermesje en scheergel, heb nooit last van rode bultjes ofzo? … soms wel een trekkerig gevoel, maar dat heb ik ook als ik mn benen scheer enzo…

Goede scheergel gebruiken, met de haargroeirichting mee én een superscherp mesje…

Heel belangrijk. Als ik dat doe krijg ik geen last van bultjes(vaak ontstoken haarzakjes) en in gegroeide haren.

Hoewel het wel stoppelig wordt.

Ik heb ook eens geprobeerd een paar met een pincet uit te trekken: duurt lang maar is zeer effectief =D(want van harsen krijg je sneller onstoken haarzakje omdat je je huid ook irriteerd)

als ik het met de haargroeirichting mee scheer wordt het nooit mooi glad… dus ik gebruik altijd goede scheergel, en na het scheren insmeren :slightly_smiling_face:

Ik scheer het ook op de manier net als de anderen… maar ja ik heb geen vriendje ofzo dus ik maak me nog niet veel zorgen om de bultjes…

Laten Harsen,
4 weken geen last meer van, maar wel erg pijnlijk. De pijn wordt minder naarmate je dit vaker doet.

x

Scheren met de haargroeirichting mee. nergens last van :stuck_out_tongue:

In het begin dat ge dat doet kan het wel wat irriteren waardoor ook wat bultjes kunnen ontstaan. Maar na een tijd, wanneer je je regelmatig scheert, zal je zien dat de bultjes en irritaties verdwijnen. (uw huid moet namelijk even wennen aan het scheren)
-X-

Wel, ik heb het eens met wax gedaan (wel effectief maar PIJN!!!)
Nu epileer ik gewoon, ben je wel even mee bezig, maar het komt niet snel terug en je krijgt geen bultjes

Zoals ook al is gezegd: met de haargroei mee scheren, superscherp mesje gebruiken

OHJA, en NOOIT veet gebruiken… Heb van anderen gehoord dat je er schimmel en infecties van kan krijgen

Succes

ik doe ook altijd met de haargroeirichting mee, alleen dan komt het op de een of andere manier wel sneller terug :stuck_out_tongue:

hoeveel kost dat dan en waar laat je dat doen ?

Hoe bedoel je met een vriendje! Zeg dan gwoon alle meisjes.
:pensive: . Het lykt netalsof je zegt dat alleen meisjes met vrienden svheren!

voor hun is t een grotere zorg dat ‘onder’ alles glad is
you know?

Okeeejj snap ik wel maar vond het alleen nogal raar :ok_woman:

gewoon harse, doet ff pijn maar heb je niet snel last van stoppels enzo, als na de tijd met babyolie insmeren, dan krijg je geen bultjes, XD

Een tipje van grootmoeder…

als je er talk poeder op strooit krijg je geen rode bultjes en doet voelt het ook niet zo droog na het scheren :grinning: zeer effectief kun je gewoon voor een paar euro halen bij de Etos ofzo :slightly_smiling_face: ook te gebruiken voor je benen.

beter bultjes dan haar…

Een jongen maakt niet snel ene probleem van haar, zolang het maar niet al te erg is. Gewoon bijhouden en bikinilijn, is wat ik doe. En als mijn vriendje wil dat ik het helemaal wegscheer, kan hij de pot op. :relieved:

Ze zullen t idd niet in je gezicht zeggen maar veel jongens die ik spreek hebben toch zoiets van: nee liever niet. Maarja, ze zullen echt niet zeggen van. oh je hebt haar. nee dankje dan ga ik weer :stuck_out_tongue: