Scheren rond intieme delen

Ik scheer dus bij m’n intieme delen (schaamlip-area), met 'n ladyshave, en ik heb een paar wondjes gekregen erdoor. En ik merk dat waar ik een wondje heb daaro er een bobbeltje ontstaat en die gaat bijna niet weg… Ik wil wel blijven scheren daar maar het is echt niet chill dat dat niet goed gaat. Tips/ervaring? Hoe scheren jullie rond dat gebied?

Tja, heb ik ook wel eens. Daar groeien bij mij sneller haartjes in en dan kan er dus een bultje ontstaan. Maar iig; niet tegen de richting in en ehmm… tja, zorg dat je goeie mesjes gebruikt, geen botte enz. Verder weet ik het ook niet zo goed! Je kunt die ingegroeide haartjes met een pincetje weer lostrekken.

http://forum.girlscene.nl…eren/list_messages/177578

:slightly_smiling_face:

zoekfunctie!
op op de homepage bij zoeken bikinilijn intypen

wegwerpmesjes ! en scheerschuim haha eerst met de haargroei mee en daarna tegen de richting in (wel met genoeg scheerschuim!) superglad =)

Ik scheer ook met ladyshave en dat gaat gewoon goed, gewoon rustig doen en dingen die in de weg zitten wegduwen als je scheert? ;p

Wegwerpmesjes idd, dat scheert wel wat beter (althans, bij mij)

ik scheer altijd tegen de richting in alleen dat kan niet als je jezelf elke dag scheert dat doet zooooveel pijn dus ik wacht altijd 2 daagjes ofzo en dan ist gwn altijd glad…