scheren, ontharen of epileren?

hee girls,
ik heb een probleempje.
ik heb best veel schaamhaar down under, zegmaar.
Binnenkort ga ik afspreken met een jongen en
die krijgt mijn poes waarschijnlijk wel te zien want nou ja dat is lang verhaal maar goed ik wil dat haar graag weg hebben want het is echt heel veel.
kan ik het het beste wegscheren of epileren of harsen of toch iets anders?
xxBabey

eerst bijknippen en dan scheren ? denk niet dat harsen daaronder en pretje is namelijk!
maar ja vind het wel raar dat je er nu al vanuit gaat, dat die jongen jou ‘poes’ gaat zien hahaha

Gewoon scheren

Okee, moest even lachen om ‘poes’. :grinning_face_with_smiling_eyes:
& dat kan je toch nooit zeker weten?
Iig doen wat madel0on zegt dan.

@madel0on en @Lovatics het woord poes heb ik van een vriendin overgenomen haahaa, ben er inmiddels wel aan gewend. Ghgh vond het eerst ook wel grappig(;
maar thanks voor advies iniedergeval.

hahaha wij zeggen hier ook allemaal poes hoor, dus ken het wel ! :stuck_out_tongue:

Eerst wat bijknippen, zodat je ziet wat je doet en je scheermesje niet vol raakt en dan gaan scheren.
Wel een paar dagen van tevoren doen, want na een paar uurtjes krijg je daar waarschijnlijk rode bultjes.
Als het gaat jeuken, even wat talkpoeder op doen. En sowieso even wat verzachtends er op smeren als het je eerste keer is.

hahaha ‘poes’
oke maar eigenlijk is het advies al gegeven

Je hebt van die scheermesjes houdertjes en dan losse scheermesjes met zeep er om heen, van een bepaald merk. Bij de kruidvat enzo zie je ze altijd wel handig.

Ik vind deze echt super handig voor down under haha, want het zorgt dat het minder snel open gaat enzo en je krijgt minder snel stoppeltjes en je zit niet met het gekloot van scheerschuim.

Succes! xx