Scheren: Na minder dan 1 dag al haartjes (echt haartjes)

Hee!

Als ik mijn benen(+bikinilijn) scheer, heb ik na één dag al weer haartjes, van een paar mm… Ik heb het gevoel dat ik ze niet goed kaal krijg… Ik heb wegwerpscheermesjes van gilette voor vrouwen (geen venus, maar aglite ofzo xD) en gebruik scheerschuim van gilette…
Soms gebruik ik gilette turbo match 3 (mannenscheermesje) maar dat heeft hetzelfde effect!

Wie heeft er tips om het echt goed kaal te krijgen? Of gaat dat dan niet lukken met scheren?

Ik heb dat ook dan scheer ik me, is het lekker zacht en glad. Dag erna alweer haar -__-

harsen.

Ik heb soms het gevoel dat ik niet eens goed kaal ben! =S =(
Ik heb wel gelezen dat het ook met bodylotion kan, en dat dan je benen ook gelijk zacht zijn… Lijkt me ook handig :stuck_out_tongue:

Ik ben ook van plan om het te gaan harsen of epileren, maar het lijkt me ook wel handig voor vanavond, om me eens echt kaal te voelen :slightly_smiling_face:

smeer geen geparfurmereerde bodylotion op een pas gescheerde huid. en let erop of er alcohol inzit of niet. anders kan je wel eens ontstoken haarzakjes krijgen

Probeer het eens met een ladyshave? Je benen worden er waarschijnlijk minder glad van, maar misschien blijven de haartjes wel langer weg.

Okee…
Ik heb ze gisteren eerst een soort van gescrubt, met zo’n bolachtige handschoen (hoe heet dat? xD) en daarna geschoren.
Ze waren echt goed glad!! Maar vanochtend zag ik alweer wat haartjes…
Ik heb blond haar, maar supersnel kippenvel, dus het valt dan wel op, en ik erger me eraan…

En als ik toch een apparaat zou kopen, waarom dan een ladyshave? Dan gelijk een epilator! xD
Ik denk dat ik een epilator ga kopen, want dat lijkt me heel handig :slightly_smiling_face:

Waar wil je um gaan gebruiken?
Ik heb dr al jaren 1, maar het duurt me te lang om me benen helemaal te epileren… & gister voor het eerst koude wasstrips gebruikt van Veet.
Bij mij deed dit veel minder zeer dan met de epilator. Ik was in 15 min. klaar met beide benen, de nabehandelingsdoekjes zijn btw bagger, je kan beter direct babyolie kopen.
Voor je bikinlijn is een epilator btw wel handiger.

Ik wil hem op benen, oksels en bikinilijn gaan gebruiken :wink:
Is Braun-Silk Epil goed? Ze zijn zo duur… maar lijken me super! (en welk model dan?:stuck_out_tongue:)

Ik heb een Braun-Silk Epil (blauw) die werkt echt super fijn. In het begin is het even doorzetten (doet namelijk wel een beetje zeer) maar naar een tijdje merk je er niks meer van. De haartjes blijven ook best lang weg!

Braun’s zijn goed ja (en dat is niet de 1e keer dat ik je dit vertel). Ze hebben nu een nieuwe, Wet 'n Dry, dus die kan ook onder de douche. Is helaas wel erg duur: http://www.wehkamp.nl/Win…&ArtikelNummer=406120#t10

Verder is deze ook gewoon goed: http://www.wehkamp.nl/Win…&ArtikelNummer=405363#t10

Ik weet het Sooph… :flushed: Maar ik twijfelde heel erg :stuck_out_tongue:

Ik ga denk ik gewoon eens kijken of hij binnenkort ergens in de aanbieding is (de 2e)

Ik snap het hoor, wil er zelf ook al tijden één en zit steeds op internet te kijken maar ik heb er ook nog geen gekocht haha.
Ik wil eigenlijk die Wet’nDry, lijkt me fijner en minder pijnlijk. Maar duuur!

Koop trouwens geen apparaten met zo’n koelelementgeval er bovenop… ik heb er zo 1, satin ice, maar het helpt echt niks ><. Dus btje zonde van je geld.

ik heb ook een epilator met een masseurdertje erop, ik vind het echt goed werken

O okee, ben ik niet de enige xD
Ik wil wel gewoon de gewone :wink: Hij heeft al van alles om het minder pijnlijk te maken, en de eerste keer word het gewoon doorbijten! :stuck_out_tongue:
Ik zag pas de Silk-epil expressive bij de kruidvat, maar ik twijfelde nog & ik was er met een vriendin die niet scheert enzo :stuck_out_tongue: Dus ik vond het zo stom staan, en ik wist het nog niet zeker :wink:

Maar ik ga gewoon kijken waar de expressive in de aanbieding is, en hem kopen :slightly_smiling_face:

Ik heb net hetzelfde hoor! Enorm vervelend … Harsen is de beste oplossing :slightly_smiling_face:

Omdat het toch al over scheren vraagt heb ik ook nog wel een vraagje :wink:

Ik heb 1 keer m’n benen gescheerd met het scheermesje van m’n moeder (ze weet het niet, maar dat los ik zelf wel op), maar ik heb helemaal geen spul gebruikt ofzo. Ik ben gewoon met het scheermesje over m’n benen gegaan. Moet je persee iets van scheerspul gebruiken?? Of niet?? En nog een vraag, kan je je armen scheren?? Ik denk het niet, maar m’n arm haren zijn heel lang en ik weet niet hoe ik ze weg moet krijgen…

Scheerspul, zoals jij het noemt hoef je niet persee te gebruiken, maar het verkleint de kans op wondjes (die ik wel elke keer heb hoor xD), en je hebt er wel een beter scheerresultaat van… :wink:
Je armen zou ik niet scheren, je snijden lijkt me niet lekker, maar als het weer teruggroeit, in dikke stoppels… dat lijkt me heel vies om te zien! Dan moet je elke dag gaan scheren… en als het zo is als bij mij zie je dus altijd stoppels!

Je kunt wel gaan epileren of harsen :wink: (maar dan kun je net zo goed je benen ook doen)

Ik probeerde laatst een keer mijn bikinilijn te epileren…
Maar dat doet toch zo’n helse pijn :expressionless: