scheren jullie je bovenbenen?

onderbene+bovenbenen?
of onderbenen?

uhm onderbenen+bovenbenen

onder & boven

Normaal alleen onderbenen, maar als ik ga zwemmen ook bovenbenen.
Maar ik zwem toch nooit.
Dus je kan net zo goed zeggen; alleen onderbenen.

Nee, ik scheer alleen me onderbenen.
& dat doe ik eigenlijk vrij weinig in de winter, want niemand ziet t :’)
en als je heel vaak scheert, krijg je onwijs grote poriën.
wat ik persoonlijk heel lelijk vind.

Allebei, als je gaat zwemmen ofzo, is het zo raar als het onder helemaal glad is en dan boven behaard vind ik. En ik vind het zelf wat vrouwlijker denk ik, gewoon mooier.

er zijn hier trouwens al best wat topics over

Ik heb niet echt veel haar op me bovenbenen maar ik scheer het toch. En me onderbenen natuurlijk ook. :slightly_smiling_face:

In de zomer scheer ik het allebei, dat vind ik mooier, in de winter scheer ik geen van beide, omdat je het dan toch niet ziet. :slightly_smiling_face:

in de winter scheer ik 't niet maar ik heb sowiezo toch al niet veel beenhaar, en in de zomer alleen onderbenen aangezien je mij toch nooit in bikini ziet of in een korte broek.

Onder want boven heb ik geen haar, nja je ziet het niet. :’)

ik scheer heel weinig
alleen in de zomer dan of voorjaar

-

hm in de zomer doe ik 't allebei bijna altijd,
winter doe ik 2 keer in de week me onderbenen ofzo (voor met gym enzo).

onderbenen alleen, bovenbenen dat was tog niet goed ofso ? In ieder geval er was iets met je bovenbenen scheren :pensive: Maar in de zomer met korte broekjes, bikinibroekjes en korte jurkjes doe ik wel bovenbenen anders heb je van die behaarde bovenbenen en van die gladde onderbenen, dat ziet er niet uit xD

Xx

Alleen onderbenen. Op m’n bovenbenen heb ik lichte haartjes, en ik heb geen zin dat ze donker terug komen en dat ik stoppels daar krijg. Hahah bah.

Nooit opgevallen dat je op je bovenbenen ook haar hebt?xd ja van die blonde haartjes… maar die horen der toch anders kan je net zo goed ook je armen gaan scheren:P

Dus alleen onder

Onderbenen en tot de helft bovenbenen, heb blonde haren dus je ziet het niet echt goed maar als ik een korte broek aanheb doe ik toch tot de rand van de broek anders vind ik het er zo stom uitzien XD