Scheren bij je vriend?

Hey meiden,
ik had een vraagje, ik slaap weleens een week lang bij mijn vriend.

Alleen ik scheer mij altijd, en na een dag heb ik dan alweer stoppels… Vooral daar beneden… En als ik ga douchen, douchen we altijd samen, dus even scheren onder de douche gaat ook niet makkelijk.

Soms scheer ik mezelf even snel in de wc ofzo, zonder dat hij het merkt.

Maar mijn vraag was, hoe doen jullie dat ? Zeggen jullie gewoon “ik ga mij even scheren, zou je weg willen gaan?”

Dat kun je gewoon zeggen toch? Dat je even naar de badkamer gaat om je te scheren? Lijkt me niet zo raar, hij scheert zich toch ook wel gewoon in die week =)

Ik slaap nooit een week lang bij mijn vriend.xD haha.
Ik denk ´t wel. Zeg je gewoon: ik ga even alleen douchen, omdat ik me ga scheren enzo.

Altijd als m’n vriend en ik samen douchen wil ik daarna altijd zelf even écht douchen (met hem er bij komt dat er praktisch nooit van, haha). Dus dan vraag ik altijd even of hij in elk geval de douche uit wilt, en dan gaat hij meestal gewoon iets anders doen buiten de badkamer.

Gewoon zeggen; Ik douche nu effe alleen om te scheren enzo :stuck_out_tongue:

Niks raars aan.

Als we samen douchen is mijn vriend meestal eerder klaar, dus dan scheer ik als ik dat nodig vind.
Ik vind het niet erg of raar, ik zou ook wel scheren waar hij bij is maar dit komt gewoon handig uit.

Ik zou me gewoon met hem erbij scheren. Hij moet het ook doen dus waarom niet :slightly_smiling_face:

Ik ging gewoon even naar de badkamer. En hij wist ook wel waarom.

Ik zeg gewoon tegen mijn vriend dat ik me even ga scheren.
Soms komt het zelfs voor dat hij dan ook in de badkamer is, dat boeit me ook niet.

Ik kan me ergens ook weer voorstellen dat je vriend zoiets heeft van, en waarom kan ik daar niet bijzijn ?, aangezien jullie altijd samen douchen.
Ik zou tegen hem zeggen dat je het lastig vind om te ‘plannen’ wanneer je je nou moet scheren en of hij het erg vind of je dat doet in zijn bijzijn.
Als je het niet fijn vind dat je vriend er bij is als je je scheert, moet je dat ook gewoon vertellen zodat je zelf kunt gaan douchen!
Ik snap je wel hoor, ik schoor me ook nooit waar mn vriend bij was, maar ik moest meestal ook de meeste keren alleen douchen.

Nee, is ook niet zo raar om even alleen te douchen, maarja, elke dag…

Scheren jullie je dan ook elke dag?
@ BlowMeAway, ja hij scheert zich ook, maar niet zovaak als ik, dus tja, hij kan zo een week zonder scheren ^^

mijn vriend scheert zelfs mijn oksels:P
ik scheer me gewoon in zijn bijzijn.
maar hij is altijd eerder klaar dan mij met douchen en als hij er dan onder weg is, scheer ik alles nog een keertje beter na.

ik douche ook vaker met me vriend ik scheer me dan gewoon hij trouwens ook ,
ik bedoel ik ben van plan om later met hem samen te wonen en we hoeven dan ook niet voor elkaar te schamen of iets.
hij zal het heus niet erg vinden :wink:

en ja ik scheer elkedag ik heb ook snel stoppels,

@ Sombrero, ja, dat is waar. Ik vind het inderdaad niet prettig om me te scheren waar hij bij is, nouja benen maakt me niks uit, maar oksels en beneden lijkt me niet echt prettig :stuck_out_tongue:

Ik zeg dat ook altijd gewoon niks raars aan haha.

Als je het niet fijn vind om je voor de rest bij hem te scheren, doe je dat niet. Je vriend zal het vast wel begrijpen dat je even alleen wilt douchen om te scheren.

Mijn vriend interesseert het niet of ik stoppels heb of bosjes haar. Hij vind het allemaal wel prima, en zegt vaak genoeg dat ik me nergens druk over moet maken

Haha achja gewoon doen! Je hoeft je toch nergens voor te schamen?

Mijn vriend denkt er precies hetzelfde over!

ik zou het ook niet fijn vinden als mijn vriend zit tekijken hoe ik alles weg haal, dus ik zou gwn zeggen dat ik even alleen wil zijn in de badkamer(a)