Scheme LEREN en HW maken!!

Ja, ik ben nogal een uitstelster
en ik zou graag weten hoelaat julie hw maken
en hoelaat jullie leren

ik leer 1 avond van te voren (niet goed)
hw: als alle leuke programmas’s af zijn gelopen en als ik girlscene.nl n hyves bezocht heb :grinning: ong. 22.00 uur dus.

Als ik thuis kom ga ik eerst heel even op girlscene kijken en op hyves. Dan ga ik leren, dan eten, en dan verder leren. Rond half 9 stop ik maximaal. En ik doe het ook altijd één avond van te voren, niet goed.

Oohja, en ik kijk door deweeks bijna nooit tv.

Ik ging altijd mijn hw maken zodra ik thuis was, wnt na het avondeten benk echt niks meer waard :stuck_out_tongue:. Dus dat was meestal rond een uur of 3. En als het heel weinig is voor de volgende dag, maakte ik gelijk wat ik die dag had opgekregen, dan zit het nog goed fris in je hoofd.

ik leer 2 dagen van tevoren. als het echt moeilijk is meer en als het makkelijk is minder -logisch-

& huiswerk maak ik in het z-uur en de rest als ik half uurtje thuis ben ofzo.

en nu stel ik mijn fcking latijn ook al paar uur uit :cold_sweat:

Normaal ben ik ook zo’n uitsteller, maar nu voel ik me echt een nerd!
Ik heb gewoon een planning gemaakt. :angel:
Dat moest wel, omdat het de laatste weken anders echt niet zou lukken. En dan zou mijn mentor er een maken waar ik me echt aan zou moeten houden.
Dus nu heb ik per uur zo ongeveer ingepland, en begin ik ongeveer 2 dagen van tevoren, maar ik zorg natuurlijk wel dat ik nog genoeg tijd voor mezelf heb.:wink:

Ik ben de grootste uitsteller op deze aardbol denk ik.
Dus aan mij heb je niks. Hoewel ik altijd alles op het laatste moment doe, krijg ik het wel af.

Zelfde als E_kid.
Ik stel alles uit tot het laatste moment, en door de stress komt het allemaal toch nog net goed :stuck_out_tongue:

Hah, ik ben dus niet de enige Uitstelster zo te zien xD
ja, ik krijg ook meestal alles wel af als ik er in de avond (bijna nacht)
aan begin.
maarja dan leer k niet zo veel

Ik stel ook alles te veel uit, niet goed!
Heb over 2 weken examens en moet nog 4 boeken lezen en nog lerenn…
Ik doe alles op het laatste moment maar krijg het meestal wel allemaal af…

oke on topic: aan mij heb je dus niet zoveel XD

Ik 's ochtends voor de toets. (Bij toetsweek hebben wij de toetsen meestal 3e uur ofzo). En als het echt een lastig vak is al de dag van te voren.
Maar blijkbaar wil jij eerder gaan leren, dus ik kan je niet helpen.

haha ik leer ook altijd een dag van te voren:]
vroeger begon ik rond 7 uur nu rond 5 uur, ik wil namelijk mn tv programma’s zien XD.
ennuh ik haal dr wel goede cijfers mee n_n
hier heb je dus niks aan.

Herkenbaar!
Op de een of andere manier is mijn dagritme nu zo verstoord dat het me echt niet lukt om te leren voor 22.00 uur, 22.30. Dus meestal leer ik tot 's nachts als ik nog wakker kan blijven, en dan ben ik de volgende ochtend niet wakker te krijgen.

Huiswerk maak ik niet. Als ik schoolexamens heb dan maak ik altijd een heel schema van wanneer ik moet gaan leren enzo, en dat doe ik dan ook. Als ik dat niet maak dan komt er nooit wat van.

Ik leer ook altijd 1 dag van te voren, even snel doorkijken en de volgende dag haal ik meestal wel een voldoende.

( Ik weet dat dit al een heel oud topic is maar het zou maar eens moeten zijn dat ik er toevallig nog iemand mee kan helpen ) Hee Ik wil iedereen een tip geven bij het plannen van huiswerk. Plandit.nl is een programma waar je zelf kan plannen maar ook de computer kan laten plannen. Dit is geen reclame :stuck_out_tongue: ik weet dat men er normaal moet voor betalen maar wanneer men men de baas een mail stuurt kun je het gratis verkrijgen op aanvraag en soms werkt jouw school al mee en is het sowieso gratis ! zeker de moeite waard om eens te gaan bekijken ! het helpt me echt als je op de site gaat zie je rechtsboven contact staan hiermee kan u dus de medewerkers van contact contacteren om te bespreken of je het eventueel gratis kan krijgen of dat jouw school al medewerker is

Ik doe ook 1 dag van tevoren, ik denk dat dat gewoon normaal is?

In de eerste deed ik altijd een dag van tevoren… Was makkelijk te doen!
Maar in de tweede deed ik dat ook, gelukkig alleen maar in de eerste periode, want het ging niet echt goed, maar daarna altijd 2/3 dagen van te voren, gewoon hoe ver je van te voren je 't kon doen.
En ik hoop dat ik dit jaar ook deze motivatie heb.