Schema maken voor mij

Haaaaii,
Kan iemand voor mij zeg maar een soort van schema maken met wat ik moet eten en wat ik moet doen voor beweging om een klein beetje af te vallen? Ik zelf ben nogal slecht met dit soort dingen :blush:
kuskus x

Ik heb zo het idee dat er dan eerst bekend moet zijn wat je nu eet en beweegt om een beetje in te kunnen schatten wat er zou moeten veranderen.

Ik wil je best helpen, maar dan moet je inderdaad wel eerst wat informatie geven over jezelf. Vul dit eens in:

Naam:
Leeftijd:
Lengte:
Huidig gewicht:
Streefgewicht:
Sport die ik doe:

En dan een lijstje van wat je normaal zo’n beetje eet op een dag en je normale beweging. Dan wil ik wel een schema voor je maken!

@Summersisle:
Wat heeft d’r naam nou hiermee te maken? Op internet hoor je toch gewoon anoniem te zijn? :slightly_smiling_face:

Ik zal je 1 ding zeggen, als je iets MOET eten wat iemand anders opschrijft doe je het niet en hou je er niet aan. Iemand gaat straks tijd in iets steken waar je niks aan hebt.
Wil je echt dat iemand een lijst voor je maakt ga naar de dietiste en niet naar een vreemde op het internet.

Genoeg topics die je kunnen helpen…Word lid van bv Gezond afvallen; Samen afvallen. En praat gewoon wat je eet en wat je kan veranderen.

Dat heeft er ook niets mee te maken haha, maar ik vond het zo onpersoonlijk om allemaal dingen aan haar te vragen, maar niet haar naam. ;p

Daarom dat ze ook een lijstje moet maken van wat ze nu doet met eten en sporten, dan kan ze advies krijgen over wat anders moet (bijvoorbeeld helpen met het verzinnen van vervanging voor eventuele ongezonde tussendoortjes).