schelden met kanker ; kan dat eigenlijk ?

-

Dat kan, kijk maar: kanker

Maargoed, ik heb er geen last van als iemand ermee scheld maar ik snap dat sommige mensen het niet zo fijn vinden (:

Jij bent grappig zeg o_O

not.

als je zoown topic maakt, weet je dus kennelijk niet wat kanker echt kan betekenen voor mensen

Ik vind het niet kunnen! Een vriendin van me heeft kanker gehad. Moeder van andere vriendin van me heeft borstkanker gehad en haar borst is geamputeerd! Bij mij kun je beter niet met kanker schelden. Dan krijg je mij echt boos.

Kanker dit kanker dat, ik kan er niet mee zitten.

Ik weet zeker dat dit topic weer ravage word, alleen maar omdat mensen niet tegen 5 lettertjes naast elkaar kunnen.

Ik vind het debiel, van die mensen die altijd en voor elk woord kanker moeten zeggen.

Sowieso zijn het altijd bepaalde types die daar mee schelden.

Woehahaha.

Ik vind dat het wel kan als je onder je vrienden bent die er zelf ook geen problemen mee hebben, maar om nou in het openbaar alleen maar met kanker te schelden vind ik wel een beetje asociaal.
Als je vind dat het kan, kan het toch?
Sommige mensen vinden met jezus schelden niet kunnen, maar dat gebeurd toch ook gewoon…

Ik wist dat er zon soort reactie zou komen 8’)
Ik heb echt een hekel aan heilige boontjes zoals jij die gelijk gaan lopen janken als het over iets als kanker gaat.
Mijn halve familie sterft aan kanker (lang leve erfelijkheid) maar ik kan er gewoon echt niet mee zitten als iemand er mee ‘scheld’

ik doe het niet in ieder geval.
btw, in belgië, waar ik woon, ken ik eigenlijk niemand die het doet.

ik zit er echt niet mee.
voor mij is het maar een scheldwoord.
Ik ken ook mensen die kanker hebben gehad, maar het is niet zo dat opeens alle kanker weggaat van de wereld als je er niet meer mee scheld? dusja

Ik vind het uberhaupt irritant als mensen dat soort stopwoorden hebben. Kanker dit, kanker dat. Kut dit, kut dat. Kak dit, kak dat. Chagerijnig word ik er van. Zijn ook altijd dezelfde soort mensen die dat doen.

Ik heb in principe niet echt iets tegen het woord kanker op zich. Ik stoorde me er vroeger wel erg aan, maar ik heb het wel geaccepteerd als scheldwoord. Ik associeer het dan niet meteen met de ziekte, dat ligt puur aan de context.

Ik scheld nooit met kanker - en ik heb ook een hekel aan heilige boontjes die er alleen mee ophouden omdat het hun een keer treft

ik cind het niet kunnen.ook al ken ik nmiemand met de ziekte maar toch.waar ik niet tegen kans is dat kanker in eens postief word?!zoals:kankervet,kanherhard&kankergeil…sinds wanneer is kanker een positief woord?

Wtf? Waarom verwijdert ze haar beginpost :expressionless:

Ieder heeft zijn eigen mening, kan je niks aan veranderen.
Dus door dit topic gaan mensen alleen maar ruzie maken en zeiken.

nutteloos dus. hoi!

Waarom ben je een heilig boontje als het je raakt als iemand met kanker scheldt! Ik vind wat jij zegt niet kunnen! Mij raak je er echt mee hoor! Ga in je eigen tijd met kanker schelden.

Zelf scheld ik er niet mee, maar ik heb er geen probleem mee als iemand het ene keer zegt. Tenminste, als je het niet in elke zin een keer gebruikt (A)

Huh, heb je het tegen mij ?