Scheld jij met kanker?

Scheld jij met kanker en wat vind je van mensen die het doen?
  • Ja ik scheld met kanker.
  • Nee ik scheld niet met kanker maar vind het niet zo erg als andere het doen
  • Nee en ik vind het super erg dat andere mensen het doen.
  • Ja maar ik wil wel stoppen.

0 stemmers

Scheld jij met kanker en wat vind je van mensen die het doen??
Ik zelf scheld er niet mee en heb er eigenlijk niet zo veel moeite mee als andere er mee schelden. Tuurlijk vind ik het erg voor de mensen die het hebben… Maar ik denk dat het vooral komt omdat ik niemand ken die het heeft gehad of heeft (als ik eerlijk ben). Ook heb ik in me omgeving best veel mensen die het doen…

Ik scheld er niet mee… ik vind het ook wel erg al mensen ermee schelden, maarja

Nee. Ik zal het ook nooit doen. In de groepschat heeft een jongen uit mijn klas er ooit mee gespamd en toen ik hem erop aansprak, zei hij dat ‘het nou eenmaal jongenshumor is’. Dat hij het humor durft te noemen. Walgelijk. Ik heb al veel te vaak iets met kanker meegemaakt om het luchtig op te nemen.

nee

Nee.

Jongens humor. Dit snap ik dan niet?? :flushed:

Nee

nee

Nee

Nee en ik zal het ook nooit doen.

Ik zeg eerlijk dat ik er wel eens mee scheld. Maar dit is allen als ik echt heel boos ben dus niet zo goed meer weet wat ik zeg. Mensen die kanker voor alles gebruiken dus eigenlijk gewoon als extra woord, dat vind ik niet kunnen nee.

Ik doe het niet. Ik vind het niet kunnen dat mensen met een ziekte (of met een godsdienst, wat ik overigens net zo erg vind) schelden. Het zijn beide hele serieuze dingen, daar kwets je geheid mensen mee.

Nee.

Ja, en ik ga mezelf niet verdedigen.

nee, vind het niet kunnen.

Nee, zal ook nooit gebeuren.

Nee.

Ben niet zo iemand die kanker voor elk woord plakt maar soms scheld ik er wel eens mee ja.

Nee. Ik zou wel minder moeten schelden, maar kanker gebruik ik niet en zal ik ook nooit gaan doen en ik irriteer me ook dood aan mensen die dat wel doen. Niemand in mijn vriendengroep doet t ook gelukkig.