scheiding "dumpen", hoe?

Hee,

ik heb een klein haarprobleempje, weten jullie misschien een oplossing?
Ik heb mn haar namelijk al jaren altijd in een scheiding, maar… eigenlijk vind ik dat niet meer ze leuk/mooi enzovoort… het lukt me alleen niet om deze scheiding te “dumpen”, mn haar valt namelijk na een paar minuten meteen weer terug als k tijden aan het kammen, föhnen enzo ben geweest…
heeft iemand tips hoe ik mn haar toch achterover kan krijgen?

xx

altijd een haarband dragen en heel de tijd met je hand zo je haar naar achter blijven doen
een meisje uit mn klas had dat maar iedereen deed dr na enzo :grinning_face_with_smiling_eyes: ik vind een scheiding ook mooier maarja.

Ik had dat in het begin ook, nu zit ik er tussen in ;p
haha. Als ik het naar achter gooi, blijft het even :grinning:
Alleen ik wou laatst een middenscheiding maken, en me haar wou de hele tijd de andere kant op, geniaal.

Heb ik ook last van xD
upje!

up

andere kapsel ? :S

Wassen, en dan vast zetten met een speldje naar waar je wilt.

Dat helpt bij mij tenminste.

met een knip je voorste paar plukken naar achteren doen.
het is mooi en je kunt het precies doen hoe je zelf wil.

zo heb ik mijn haar heel vaak (:

met nat haar naar achter gaan slapen

ik heb daar precies n weerborstel,
dus mij lukt het ook vrijwel nooit,
misschien heb jij dat ook?

okee, ik zal nog eens proberen het helemaal goed vast te zetten als t nat is, misschien dat dat nog helpt…
thanks anyway :grinning:

Up
Precies hetzelfde probleem hier!

bedoel je zo’n midden scheiding?

up, same problem ;d

onder de douche je haren in het model dat je wilt kammen,
en ook zo de shampoo en conditiner inbrengen.
zo ben ik van mijn weerborstel afgekomen, misschien dat het ook helpt je scheiding weg te krijgen?

Dat wil ik dus ook!
Wat ik gister had gedaan, dat hielp wel:
Je komt uit de douche, kam/borstel je haar gewoon naar achter. Dan maak je ongeveer vanaf je oren een scheiding dwars over je hoofd. Dus niet als je bijv. je haar gaat stijlen/krullen naar achter, maar juist naar boven: alsof je je gezicht volgt. -get it?-
Dan doe je de voorste pluk even in een staart en houdt dat naar voren. Het achterste gedeelte borstel je naar achter en ga je föhnen, je moet heel de tijd met je handen door je haar en die beweging naar achter maken.
Vervolgens doe je dat gedeelte in een staart en doe je nu het voorste gedeelte en als laatste doe je nog eens alles bij elkaar föhnen.

Een lang verhaal, maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is, haha.

ik snap niet precies of je nu een middenscheiding ofzo bedoelt maar ik ben van n middenscheiding naar n schuine gegaan zegmaar.
en ik deed altijd als ik uit de douche kwam het kammen en dan de scheiding maken zoals je hemt wilt en dan met een speltje vast maken en laten drogen en als je het speltje er dan uithaalt blijft het zo zitten

je kunt je haar naar achteren doen en er dan wat haarlak in spuiten, zo blijft het beter zitten en hoef je het niet de hele tijd met je hand naar achteren te doen.

Douchen en op een andere manier kammen terwijl het nat is.

Whaha toen ik de titel las dacht ik dat je iemand wilde dumpen en wilde gaan scheiden haha.

Kan je verder niet helpen, dat probleem heb ik ook.