Scheerprobleem

Heee!
Ik heb een probleem, na het scheren heb ik direct weer stoppels die er dan zo uitzien, het is glad maar wel goed zichtbaar.

http://www5.picturepush.com/photo/a/12635678/img/12635678.jpg

Ik heb alles al geprobeerd, nieuw scheermesje, verschillende soorten lotion en schubben of scheren met conditioner ipv scheerschuim maar niks werkt.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Heel erg bedankt!!
xxxxxxxxxx

Het lijkt wel geïrriteerd, scheer je het gewoon onder de douche?

Ja altijd gewoon onder de douche x

Blijft het een paar uur, of gewoon echt de hele tijd?

Dit had ik ook altijd met scheren en sinds ik een epilatordinges heb, gaat het veel beter.

Oh, dit heb ik ook soms wel op m’n benen! Alsof ik slecht geschoren heb en er nog minuscule stoppels blijven zitten zijn. Meestal ga ik er gewoon nog een keertje over met het scheermes en smeer me dan in met bodylotion oid, dat helpt wel redelijk.

Oh ik heb dat ook altijd op mn benen! Zo lelijk :frowning_face: Ik weet niet wat je er tegen kunt doen dus ik volg dit topic ook even :slightly_smiling_face:

Waauw, dacht dat k de enige was, Nou ik heb er dus ook last van… Ik moet zowizo 3x per week mijn benen scheren, omdat ik bij thaiboks een kort broekje aan heb en het ziet gewoon niet uit als je dan een oerwoud op je benen hebt :stuck_out_tongue: maar die puntjes zien ook niet uit! Hetzelfde geldt bij mij:

Ik heb alles al geprobeerd +na elke scheerbeurt smeer ik goed mijn benen in, maar niks werkt… Zelf al eens gehoord dat het misschien komt door te veel ‘Skinny-jeans’ te dragen, waardoor de haartjes ingroeien maar dat lijkt me niet… Ik blijf dit topic ook in de gaten houden haha.

Wie o wie heeft de gouden tip voor ons? :slightly_smiling_face: x

ik heb hetzelfde probleem, ik gebruik nu al een week ‘scrubzeep’ en het helpt best wel een beetje :wink:

Scrubben! En anders harsen/epileren. Ik heb er zelf ook last van als ik bijvoorbeeld twee dagen achter elkaar scheer. Sinds dien hars ik het gewoon, ziet er ook veel mooier uit en blijft langer weg.

Misschien werkt ongeparfumeerde body lotion ook goed? Ik heb hier namelijk ook heel erg last van als ik geparfumeerde body lotion op smeer. :hammer:

Harsen/epileren?

Ik heb dat bij mijn oksels…ze zien er nooit glad uit. Zoals in de reclames van deo… :wink:

same here :sob::muscle:

Ik heb een tijdje gescrubd geschoren gescrubd en weer geschoren en toen was het iets beter maar nog steeds zo. Ook vandaag zie je het nog steeds super goed terwijl ik gisteren geschoren heb :frowning_face:

Ik had dat eerst ook!
Ben overgestapt op scheren met een ladyshave, sindsdien nergens last meer van!

Jammer dat je niet gewoon glanzende benen krijgt net zoals in reclames

in reclames is alles veel mooier, maar echt dat het niet zichtbaar is lukt mij ook niet.

Veel minder zichtbaar zou al goed genoeg zijn haha

In reclames word alles bewerkt, je moet maar eens opletten als je een reclame krijgt van mascara. Let dan eens goed op die wimpers. Alles staat daar zo ‘perfect en precies’ geen klontjes, mooi en lang. Allemaal gefotoshopt. En voor helt nog mooier te doen lijken fotoshoppen ze de oogkleur en de huid er nog bij. Maar

ik ben weer off-topic bezig sorry:$

Dus over naar het been probeem haha;
In reclames word daar ook heel veel gefotoshopt; dunne mooie gladde bruine benen. Allemaal fake… :frowning_face:

X